Eşimle tartışırken kaynanamın taraf olması yanlış değil mi?

Kocamla tartistik, kocama söylenirken kaynanama Senin oglun daha Cocuk dedim kocama soyledim yani, Kaynanamda bana söylendi. Ben kocama kiziyorum kaynanamda bana sen cok buyudun sanki diyerek bana cevap verdi. Ya o Benim kocam kaynanama birsey diyen var mi? Kocama ister kizar ister severim, kaynanam Neden taraf tutarak beni kendinden sogutmayi secti?

Eşimle tartışırken kaynanamın taraf olması yanlış değil mi?
Cevapla