Arkadaş edinmekte ve sevgili yapmakta çok zorlanıyorum, neyi yanlış yapıyorum?

Çalışan bir insanım iş yerinde sadece müşterilerle yüzeysel bir konuşma geçiyor ayriyeten dil kursuna gidiyorum sınıfımdaki insanlar çok samimi insanlar değiller birde spora başladım ama hala mutlu değilim.

Arkadaş edinmekte ve sevgili yapmakta çok zorlanıyorum, neyi yanlış yapıyorum?
Cevapla