Annem ben ölünce beni sen yıka diyor ne yapmalıyım?

annem ben ölünce beni sen yıka diyor başımda sen ağla anam oy oy diye dio saçlarıma su dök göğsüme koy saçlarımı ayaklarımı karnımı ovala ben sen hastayken başında bekledim sende beni bırakma diyo ne yapmalıyım çok üzüluyorum arada baylyoyrda başnda beklyiom ayilana kadar sizin anneniz öldmü hiç başnda ağıt yaktnzmi oyoyla arada bayılıyor sürekli sabunlu suyla karnını ovalatıyor iyi geliyormuş kendimi iyi hissediyorum diyo

Annem ben ölünce beni sen yıka diyor ne yapmalıyım?
Cevapla