Her üzeni, yanlış davrananı hayatımdan çıkarırsam yalnız kalacağım var mı fikri olan?

Arkadaşlar etrafımdaki insanları alttan alayım yalnız kalmıyım diyorum bu sefer hareketlerine devam ediyorlar açıkça konuşsam kimse hatasını kabul etmez. bu sefer hayatımdan çıkarım desem etrafımda kimse kalmıyor sizce ne yapmalıyım nasıl bir denge kurmalıyım

Her üzeni, yanlış davrananı hayatımdan çıkarırsam yalnız kalacağım var mı fikri olan?
Cevapla