Hayatımdan herkesi çıkarıp yalnız kalma işi?

Çok yalnız hissediyorum ve birilerine sürekli ihtiyaç duymaya başladım eskiden kalabalık gereksiz bir çevrem vardı rayına girsin diye herkesi sildim 2 kişi kaldı resmen ama herkes benim görüşmek istediğimde müsait olmayabilir bu da beni sanki kişisel bir şey gibi derinden etkiliyor reddedildiğimde depresyona giriyorum yalnız aktiviteler yapıyorum ama keyif almıyorum ne yapabilirim?
Hayatımdan herkesi çıkarıp yalnız kalma işi?
Cevapla