AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Niye anormal olsun ozaman bizde anormaliz
O da doğru
Geç olsun güç olmasın hayırlısinı iste boş ver anormal birsey yok 😊
Bence de yok
Belki de hiç evlenmcez kim bilir 😊😊
Doğru
Yioo neden anormal olsun ki
Bence de
Normal. Neden olmasın?
Bunalıma girmiş de anormal diyen olmuş
Isı gücü yoksa normal degil
İşi gücü yok
Sağlık olsun
Aynen
Bence yillarin intakimini alabilecek kadar aresli
Bilemem
sendekı durum oylemı
Ben ne alaka
sana sordum
Sanane benden
okey
Hayir bence gayet normal
Evet
Bence anormal doğruya doğru en doğru
Neye göre
Baa göre öyle 30 yaşına kadar nasıl bulamamış yani
Onu bilmiyorum. Nasip belki
İsteseydin bulurdun demekki istememişsin
Ben değilim. İsteyen bulur mu bilemem
Ben seni buldum
İstemez
İstersin ve nasıl istersin ama gurur yapar naz yaparsın ben bilirim sizi
Sözlüyüm ben kafayımı yedin kendince acayip yorumluyorsun
Sözlendinizmi vay beeee hava da atıyor benim bilmemmi gerekiyordu iyi bilmem gerekiyorsa konuşabiliriz <3
Anormalsin belli
Sen çok normalsin ya güzelim <3
Senden normal olduğum kesin
Evet evet görüşürüz :) <3
Aynen aynen
Aynen beybi <3
Anormal bir durum değil fikrimce
Bence de
Normal isteyen istediği yaşta evlenebilir
Bence de
Yoo neden olsun ki. Evlenmek zorunda değil.
bence de
En harika kadındır. NOrmal de ne?
Toplumun saçma dayatmaları
Değil de bakire değildir muhtemelen.
Ne alaka canım canım yorum yapınca noluyor terbiyesiz adam
Canım diye yazmış bi de s a la k diyişimi. Edepsiz
gayet normal , size nesi tuhaf geldi 🤔
Bana tuhaf gelmedi. Bi tanıdığıma takınılan davranışı sordum
Evlenip iki çocukla ortada kalmasından daha güzel
Bence de
Ben erken evkendigim için ne desem yalan.
Hmm
Hayir normal cirkin bir kadindir
Ben gördüm güzeldi kadın
Sen erkekse tamam. Ama bir kafinin begenmesi guzel demesi bir kriter degildir. Kadinlar genelde erkeksi kadinlari begenir
Yüzü güzeldi sek erkeksi falan bilmem ben
Hayir iste sana guzel. geldiyse erkeklere guzel. gelmeyebilir. sen bir kadin olarak erkekleri begenmeye yatkin olarak yaratilmissin. Ben mesela bir erkegin yakisikli olup olmadigjni asla anlayamam. Onun gibi kadinlara gire guzel olmasi guzel oldugu anlamina gelmiyor. Guzel olsa varya 50 kere kaparlardi onu evlenirlerdi
Ha bi secenek daha var. Fazla. guzeldir erkeklerle cok hasir nesir olmustur artik evlenmek jstemiyordur
Ne alaka aww hahaa bu ne
Evde kalmış alınmaz o
Seni alana da yazık
Ben genç çıtır birisini alırım seni kim napsin
yaşımı bilmeden yorum yapma. genç çıtır dediğine göre kart bi yaşlısın kesin
Kaçsın kank
Sanane yaşımdan
Otuzsun işte
Yok 40 ım amca
Eheheeh yaşlı seni
Aynen amca aynen
Söyle işte kank
Napacaksın
Kız bı şöyle amma. naz yaptın
Sanane
Saman ye
Önden buyur
Offfff
İyi geceler amca. Sana kartlı yaşlılığınla iyi uykular
Bı konuşalım
İstemez. Yaşlılarla muhatap olmuyorum
Çok gizliden
Oldu amca başka
Amca mi ne amcası be teyze
Amcasın
Teyze sin
Aynen amca nineyim ben. Teyze az gelir
Of
Git uyu amca. Nineni dinle
Oki
By amca
By
Cinsel olarak çok açtır bence
Ne alaka saçma sapan cevap
Neden saçma olsun bunca yıl bişey yaşamamış
Ne biliyorsun kim ne yaşamış
Yaşadıysan ayrı tabi
Bem olduğuna nerden vardın
Kimse işte
O kadar özelini bilemem be kim ne yaşamış
Evet ama insanlar birşeyler düşünebilir
Soruyla alakasız
Alakalı
İnsanların düşünceleri farklı olabilir
Saçmaladın
Hayır ben insanlardan bahsediyorum
Tm
Evet anormal :D
Neden
Artık değil. Devir değişti
Baya değişti hem de
Bence evliliğin esprisi yok. Her şeye ulaşmak kolay artık
Öyle biraz
Normal
Bence de
Evlenmek icin evlenilmez nasip kismet kader, evlenip 3 5 hatta bazen 30 40 yil sonra bile pisman olan bosanan oluyor ki inan dogru insan gelmesi zor, ben bu konuda cok sansliyim sükür, cnkü benm kimsem yok (aile disinda) evlen diyecek bunu diyen cahil, sokaktan gecenle mi evlenmm? Bunu diyen cogunun güzel evliligi yok istedin gbi yasa evlilik hersey degil, bundan 50 60 yil önce yasasaydm ilk cikanla evlen derdim, ozmn insanlar daha farkliydi daha iyidi daha güvenilirdi.. smdi cok bozuldular
Çok güzel yorumlamışsın. Eskisi gibi değil
Kesinlikle öyle acikcasi eskiden olsa bende hemen evlenirdm hatta görücü bile olabilirdi ama smdi 4 5 yil tanisan bile taniyamiyosun
Cidden tanıyamıyorsun
Şu an en güzel yaşındasın 🤌
24 üm ben 😅
Normal
Bence de
Hiç sevgiliniz olmadıysa normal değil ama evlenmemiş olmak normal
Nişanlıyım ben. Sorudaki muhatap ben değilim 😅
İyi bakalım
Değil normal
Niye abla
Niye anormal olsun ki
Bence de ama işte baskı yapılmış
Neden bekliyo
Bilmiyorum nasip belki
Aklı başında kadın derim
👍
Ruh hastasıdır
Niye
Hayır değil. Kendi tercihi insanın.
Bence de
niye anormal olsun
Toplumun dayatmaları işte
boş ver onlarııı keyfine bak
Aynen
Önceliği kendidir gayet güzel
Önceliği kendi mi bilmiyorum
Hedefleri vardır
Muhtemelen
Normal bence 30 yaş da ideal
Olabilir
Olabilir yani
Aynn
Gayet normal bende 30 dayim evlenmedim
Bence de normal
Aynen öyle
Burdaki bazı kişilere göre 30 yaşındaki adam 30 yaşında kadına bakmazmış. Bi de senden fikir alayım. Öyle mi
Neden bakmasın saçma bu biraz
Bazı arkadaşlar bakmaz demiş
Bakmayanlar da olabilir illa 30 civarin da secici oluyorsun biraz onun da etkisi var
Seçicilikten değil. 20 li yaşlara bakarlar diyorlar
Seçici de olunuyor bu yaşlar da valla bilemedim bende kişi den kişiye göre değişir
Seçicilik değil de sen tam anlayamadın
Neyse boş ver 😀
Tamam🙂
Değil
Bence de
Bende bulamadım
Hadi ya üzdü
Sevilmeyen bir insanım ne diyeyim ki
Öyle deme ya çıkacaktır biri karşına
Ben çok içe dönük biri olup olmadığımı bilmiyorum
Açıl biraz
Sizden bana daha fazla konu dağarcığı gelişmiş eğlenceli ve sürekli yapıcı ve önyargıları yıkan ve yüzümden daha etkili bir sima ve tüm müdahalelere rağmen seni tanımıyorum diyen bu hemcinslerinize karşı başarılı olmam için duanızi istesem problem olur mu
Asla olmaz. Niye olsun ki
Çok geç bir yaş.
Senin gibi yorum yapan tek tük var. Tartışmalı yorumun
Evlenip bosanmadiysa bı sorunu olmadığı halde evlenmediyse en fazla kısmet denir ama bence geç bir yaş.
Bu da senin yorumun. Bi şey diyemem
Anormal değil
Aynen
Nasıl durdun kız
Ben 24üm ve sözlüyüm 😀
Özele gelsene
@crsa133 no
Yav gel sen
@crsa133 Gerek yok
He iyi evlen ya sksk
Yazın inşallah 😅
İnsllah
Değil
Aynen
Normal bişi
Evet
Yo normal
Bence de
Neden gizlisin
Önemli mi
Ben seni önemsemek istedim
Önemseme
Niden
Nişanlım önemsiyor yeterli
Yoo değil nasip kısmet bu işler
Öyle
Bu zamanda normal
Bence de
Hayır normal
Bence de
Normal
Bence de
tam tersi ben normal olduğunu düşünüoyrum
Hehehe bende
gayet normal
Evet
Anormalmiyiz biz tühbe 😆
Hayırr 😃
Kurban olsunlar bize 🤣
Olsunlar 😁
Hayır neden anormal olsun ki
Bence de değil
Evliliğin yaşı yok bence ama erken evlenmek iyi değil. Hayatın ne olduğunu bilmeden yapılan evlilikler çok uzun sürmüyor.
Katılıyorum
Şeeyy buu benim gelecegiimm shshs
Hahaha deme ya
Değil tabiki
Bence de
30 ne ki
Hiç yani
Öyle yani 😊
:)
Erkekelrin a*mkk
Hahahah
Değil neden olsun ki
Bence de dğilde toplumun saçma dayatmaları işte
Degil
bence de
Normal
Katılıyorum
Kendine dert etme halen gencsin
Ben daha 24 üm :)
30 a kadar evlenmeliyiz düşünüyorsun sanirim
Sözlüyüm ben
Soru kimin için
Bir tanıdık anormal diyince düşündürücü geldi bana
Normal
Bence de
Sen düşün me zaten nişanlısın Allah tamamını erdirsin
Amin 😃
Olabilir.
Olabilir derken
Bekar olabilir
Anladım
Değil
Bence de
Değil
Bence de
Kalıp kalmadı toplumda
Kalıba sokmakta doğru değil
Bence de doğru değil
Evet evet bence de
anormal evet.
Niye abi