Ben kankamın kalbini çok kötü kırdım. Aramı nasıl düzeltirim?

Şimdi bana yardım edin kankamın kalbini çok kötü kırdım hatta parçaladım aslında olay (kıskançlık) şimdi ben kankamı başka bir arkadaşı ile görünce hatta fazla yakın görünce fazla kıskandım bende onu kıskandırmak istedim ve onun hiç hoşlanmadığı aslında benim eski yakın arkadaşım olduğu için bu yüzden kızdan nefret ediyor. kızla anlaşıp onu kıskanırdırk hatta fazla kıskandırmış olacağımki kankam ağlamaya kadar uzamış ve benim bu kadar üzüldüğünden haberim yoktu ama çıkışta benim ona 2 yıl boyunca özene bezene yaptığım mektupları getirip bana verdi o zaman anladım işin ciddiyetini ve dahası içine not koymuş"umarım o senin kafa dengin olur" diye bir not bırakmış bende ondan sonra yani sabahtan beri ne yaparımda barışırız diye düşünüyorum ve hiç bişi bulamadım bana acil yardım edin

Ben kankamın kalbini çok kötü kırdım. Aramı nasıl düzeltirim?
Cevapla