Nikahtan sonra after party istemiyorum ama toplum baskısı gibi zorunda hissettiriyorlar. Ne yapmalıyız?

Merhaba, secimden bir gun once nikahim olacak. Nisanlim da ben de İzmir'e sonradan geldik. Benim cevrem cok genis degil, 2 3 tane yakin arkadasim gelecek sehir disindan. Nisanlimin da oyle sehirdisindan 1 2 tane gelecek, agirlikli İzmir'de su an calistigi yerden davetlisi olacak. Ben after party hic dusunmedim hem su donemde cok masraf, hem cevremiz cok genis degil. Sehirdisindan gelenleri de bir yerden bir yere goturmek mesele. Nisanlima da bana da soruyorlar, nikah sonrasi eglence olacak mi diye? Ben istemiyorum nisanlim da cekimser. Ne cevap verecegimi bilemiyorum. Resmen toplum baskisi oldu bu durum. Ertesi gun secim var, kimileri de erkenden donmek istiyor. Biz de pazar gunu balayina gidecegiz zaten. Ayrica ciddi miktarda borcumuz oldu.. su anki yemek alkol vs. fiyatlari da ortada. Insanlar resmen eglence ortami ariyor ve sanirim bunu bizim karsilamamizi bekliyorlar...

Nikahtan sonra after party istemiyorum ama toplum baskısı gibi zorunda hissettiriyorlar. Ne yapmalıyız?
Cevapla