Bıktım bu insnalardan herkes ne ara bu kadar kötü oldu?

  • Abi insanlar öyle bir noktaya gelmiş ki artık anlamıyorum edilen sohbetler samimiyetsiz herkes bir gösteriş merakı tamam susalım edep etmek daha iyidir diye diye anamizi bellediler abi ay sen niye konuşmuyorum yaaa bir sorun mu var ahhaha ya şu tiplerin cidden toplanip yok edilmesi mi lazım bazen soykırımı bile anliysla karşılıycak raddelerde buluyorum kendimi yani kimseyle anlaşamıyorum sorun benim evet biraz daha mal olsam ne güzel eğlenirdim çokta düşünmezdim ne âlâ ama öyle bir şey olmuyor her söylediğim sözü düşünerek söylemeye çalışıyorum karşıdaki beni ana avrat incitiyor ben de incitmeden konuşmanın yollarını arıyorum acaba diyorum böyle hasasiyetleri olan insanlar hala var mıdır ben çok iyi biriyim kafaisnda da değilim sadece biraz nezaket bekliyorum ne bileyim
Bıktım bu insnalardan herkes ne ara bu kadar kötü oldu?
Cevapla