Evet olmuştu ama aşk olarak değil maalesef. yani arkadaş olarak kendime çok yakın hissettiğim insanlar olmuştu hala da var ama samimi olduğum ve kafa dengi olduğum için kendime yakın hissediyorum yoksa tamamen yakın gördüğüm birisi olmadı hayatımda şuana kadar
Evet çok kısa sürede oldu. Markette arkamı duvara yasladım sanıyordum meğer teyzenin tekine yaslanmışım. Teyze höst deyince farkettim ama bayağı yakın hissettim:)
Hatta kısa süre önce tanıdığım birisine ikizim dedim. Oysa daha önce hiç karşılaşmadık bile ama sanki ruhumuz evvelden aşinaydı birbirimize. Ya da burada tanıdığım insanlar.. Kısa sürede dost bellediklerim de var
Balıkesir edremite 7 sene yaşadım edremit çok küçük bir yerdir daha sonra üniversite için İstanbul'a geldim ve burada edremitli ve ortak arkadaşlarımızın olduğu biriyle tanıştım sanki onunla çocukluktan beri arkadaşmışız gibi hissetim fazla görüşmesekte şu an hala öyle hissediyorum