Siz de hiç kısa sürede tanıyıp çok güçlü bağ kurduğunuz insanlar oldu mu?

Evet benim oldu 🙃☺️🥰
Evet benim oldu 🙃☺️🥰

Hiçbirimizin birbirini tanımadığı bir masalın ilk sayfasıydı kampın ilk günü… dokuz yabancı, farklı şehirlerden, farklı hayatlardan gelen altı insan. İlk sohbetlerdeki temkin, bakışlardaki mesafe, sessizliği arada dolduran cümleler…

Siz de hiç kısa sürede tanıyıp çok güçlü bağ kurduğunuz insanlar oldu mu?

Ama zaman, ateşin etrafında paylaşılan hikâyelerle, birlikte yenilen yemeklerle, oynanan oyunlarla ve deniz kenarındaki kahkahalarla bizi birbirine ördü. Birbirimize yabancı değil, dost olduk.

Siz de hiç kısa sürede tanıyıp çok güçlü bağ kurduğunuz insanlar oldu mu?

Son gün geldiğinde ise vedalaşmak hiç kolay olmadı. “Görüşürüz” diyebilmek için “ayrılmayacağız” sözü verdik kalplerimizin en derin yerinde. Çünkü artık biz dokuz yabancı değil, aynı anının, aynı dostluğun parçalarıydık.

Siz de hiç kısa sürede tanıyıp çok güçlü bağ kurduğunuz insanlar oldu mu?
Siz de hiç kısa sürede tanıyıp çok güçlü bağ kurduğunuz insanlar oldu mu?
Cevapla