Birine çok yakın hissederken, çok uzak davrandığın oldu mu?

Onu çokça severken bir o kadar da mesafe koydun mu hiç?
Eğer böyle yaptıysan, sebebi neydi?
Neden yaparız bunu?
Neden yaparız bunu?
İçerisi kor alevken, biz neden dumanını bile farkettirmeden yaşarız?
Birine çok yakın hissederken, çok uzak davrandığın oldu mu?
Cevapla