Nasıl olurda güvenilir ve gerçekten etkilendiğimi belli ederiz ki?
İlk adımı biz atmalıysak hep reddedilen ve özgüveninin kaybeden bi daha sevmeye korkan yine biz değil miyiz?
Güvenilir ve gerçekten sevdiğimizi belli etmek gibi saçma detaylarla boğuşan biz değil miyiz?
E peki ben bi kıza merhaba çok beğendim konuşabilir miyiz dediğimde beni sapık veya beyfendi yapan detay nedir?
Yakışıklı ve parası olanlar bu işi hallediyorda normal orta ve alt sınıf tipler nasıl yapabilir?
Cidden sapık veya yılışık algılanmamak için hep kızlardan uzağım. 2 sohbet açsam ayy bi yüz verdim hemen bana yürüyor s. pık der diye bişey de demiyorum. Desem zaten buz gibi kızlar genelde. Ne ilgi ne güleryüzden bişey anlıyorlar.
Neden bu şekild eilerliyor bu ülkede. Neden bu denli bi erkek kini var kadınlarda. Bir kadın bana sevgisinden ölsede ben bir kadının sevgi dolu bir kalbi olduğna hiç inanamıyorum. Anlayış o kadar az ki çoğu kadında. Erkeklerde dandik çöpte en azından anlayış var bi kadın üzülse destek olurlar ne bilim. Gebersek yolda kadın yüzümüze bakmaz. Geneli bu yoksa herkes aynı değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer