Bir kızın gözünde güvenilmez ve tehlikeli biriysek?

Nasıl olurda güvenilir ve gerçekten etkilendiğimi belli ederiz ki?

İlk adımı biz atmalıysak hep reddedilen ve özgüveninin kaybeden bi daha sevmeye korkan yine biz değil miyiz?

Güvenilir ve gerçekten sevdiğimizi belli etmek gibi saçma detaylarla boğuşan biz değil miyiz?

E peki ben bi kıza merhaba çok beğendim konuşabilir miyiz dediğimde beni sapık veya beyfendi yapan detay nedir?

Yakışıklı ve parası olanlar bu işi hallediyorda normal orta ve alt sınıf tipler nasıl yapabilir?

Cidden sapık veya yılışık algılanmamak için hep kızlardan uzağım. 2 sohbet açsam ayy bi yüz verdim hemen bana yürüyor s. pık der diye bişey de demiyorum. Desem zaten buz gibi kızlar genelde. Ne ilgi ne güleryüzden bişey anlıyorlar.

Neden bu şekild eilerliyor bu ülkede. Neden bu denli bi erkek kini var kadınlarda. Bir kadın bana sevgisinden ölsede ben bir kadının sevgi dolu bir kalbi olduğna hiç inanamıyorum. Anlayış o kadar az ki çoğu kadında. Erkeklerde dandik çöpte en azından anlayış var bi kadın üzülse destek olurlar ne bilim. Gebersek yolda kadın yüzümüze bakmaz. Geneli bu yoksa herkes aynı değil.

Bir kızın gözünde güvenilmez ve tehlikeli biriysek?
Cevapla