Annem her şeyime karışıyor. Zaten çok sıkı bir kadın. 22 yaşındayım. Sevgilimle ilgili bir şeyler olmuştu ve polislik olmuştuk. Eve kağıt gelmiş. Karşı dava açmış. Bakmasını, görmesini, bilmesini istemiyorum. Üzerime üzerime geliyor bakmak için. Kağıdı yırtıp çöpe attım korkudan. Artık çok bunaldım. Herkesin bir hayatı var. Çocuğumuz da olsa bu kadar müdahale edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Yanlış mı düşünüyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Diyorum ki her şeyi bilmek zorunda mısın? diyorum Evet tabi ki bilicem diyor.
Anneler çocuklarının her şeyini bilmek zorunda mı?
Sen ileride büyük bir b*k yiceksin ve koşa koşa annene gidip yardım isticeksin. Sende böyle hava var yazık
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne alaka ya? O zaman çocuktum hata yapmıştım. Sadece o insandan polise şikayet ederek kurtulabildim. Yazı geleceğinden haberim bile yok. Önemi de yok bilmesi de gerekmiyordu.
Anlayışla karşılayacak biri olsa inan anlatırdım Ama öyle biri değil. Her şeyimi kısıtlar. Markete bile zor izin alıyorum zaten. Ki 4 sene önce olan bir durumdu anlatacak olsam o zaman anlatırdım. İşin işten geçtikten sonra anlatıp gözünde farklı bir profil çizmenin anlamı yok
Neye pişman olacağımı anlamadım? Ergenlikle ne ilgisi var? Senin hayatına bu kadar karışılsa kafayı yersin gelmiş bana ergen diyorsun. Pişman olacağım bir şey yapmadım
her şey anlatmak zorunda değilsin ama bu tarz konular dan polislik vs kalkacaksan altından anlatmamak da hürsün yoksa anlat ki yardımcı olabilsin ailen
Ya iş işten geçti zaten. Anlatacak bir durum yok. Tehdit ediyordu. Gidip şikayet ettim. Üstünden nerdeyse 2 yıl geçti şikayetin o zaman yanımda olacaklarını bilsem anlatırdım. Şimdi bile olayı bilmemesine rağmen okumayacaksın falan diyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sen ileride büyük bir b*k yiceksin ve koşa koşa annene gidip yardım isticeksin. Sende böyle hava var yazık
Ne alaka ya? O zaman çocuktum hata yapmıştım. Sadece o insandan polise şikayet ederek kurtulabildim. Yazı geleceğinden haberim bile yok. Önemi de yok bilmesi de gerekmiyordu.
Aynen önemli bir şey değil bir an kız karakolluk oluyor aile kim ki bunu öğrensin aile dediğinin ne anlamı var
Anlayışla karşılayacak biri olsa inan anlatırdım Ama öyle biri değil. Her şeyimi kısıtlar. Markete bile zor izin alıyorum zaten. Ki 4 sene önce olan bir durumdu anlatacak olsam o zaman anlatırdım. İşin işten geçtikten sonra anlatıp gözünde farklı bir profil çizmenin anlamı yok
Kagıdı yırtıp atman cozum degıl mahkemeden yazı gelmıs bırakta onalrda bır fıkırlerını soyelsınler
Basit bir şey değil. Öyle anlayışla karşılayacak biri de değil. Dışarı bile zor izin alıyorum. Bir de bilse artık asla dışarı bile çıkamam
Detayı bılmıyorum tabıkı ama gelen yazıya bır ıtıraz ya da bır cevap vermek gerekebılır
Karakola gitmelimiyim?
Anneler her zaman haklıdır
Her zaman haklı olamaz. Herkes bir birey sonuçta ve bu kadar hayatıma karışamaz
Sen ergensin moruk yan basmışsın zaten çok pişman olup ağlayacaksın allahım ilk defa bu kadar kesin konuşuyorum
Neye pişman olacağımı anlamadım? Ergenlikle ne ilgisi var? Senin hayatına bu kadar karışılsa kafayı yersin gelmiş bana ergen diyorsun. Pişman olacağım bir şey yapmadım
Tchüss knk
Hangi dil konuşuyorsun anlamıyorum?" Olgun "
Ya kral bitmedi mi bu konuşma ya😂
Yani ayrı yasamadikca karışıyorlar
Niye polislik oldunuz
Söyle annene durumu
Hayır söyleyemem. Bu kadar hayatıma karışması doğru mu ya?
Kaç yaşındasınız
22 yaşındayım
👍👍
her şey anlatmak zorunda değilsin ama bu tarz konular dan polislik vs kalkacaksan altından anlatmamak da hürsün yoksa anlat ki yardımcı olabilsin ailen
Ya iş işten geçti zaten. Anlatacak bir durum yok. Tehdit ediyordu. Gidip şikayet ettim. Üstünden nerdeyse 2 yıl geçti şikayetin o zaman yanımda olacaklarını bilsem anlatırdım. Şimdi bile olayı bilmemesine rağmen okumayacaksın falan diyor.
👍👍.