Annem neden bu kadar kötü sanki kızı değilim de düşmanıyım?

Boynumda fıtık var aşırı bulaşık yıkıyamıyorum bunu bildiği halde haftada 3 defa misafir çağırıyor zaten ev kalabalık gelenler ile beraber 20 kişi ağrıdan yatamıyorum bulaşık makinasına bile gitmiyor o kadarı et sevmediğim halde 3 çeşit yemek yine etli bir tanesine et koyma diyorum umrumda değilsin napim diyor evde köpek yerine sokuyor annem diye susuyorum artık bana yansıttığı sevgisizlik kalbimi sıkıştırıyor çoğu zaman kalp krizi geçirmiş gibi oluyorum
Annem neden bu kadar kötü sanki kızı değilim de düşmanıyım?
Cevapla