-de -da ların ayrı yazımı konusunda benim gibi obsesyonu olanlar var mı? Biz mi değişmeliyiz bilmeyenler mi öğrenmeli?

-de -da ların ayrı yazımı konusunda benim gibi obsesyonu olanlar var mı? Biz mi değişmeliyiz bilmeyenler mi öğrenmeli?
Cevapla