Kaza yaptım içim çok kötü ne yapabilirim?

Arkadaşlar merhaba iş dönüşü iş arkadaşımı evine bıraktım aracımla evime dönmek için sokak dar dönüş yok yokuş yukarı çıkıp geri geri gelip yoluma gelecektim hafif hafif gelirken geri geri küçük bir kız arkama geçti görüş açımda yoktu anlık sürttüm kız yere düştü hemen indim yardımcı olmak için ablası idi sanırım koştu geldi çocuğa sordum acıyor mu diye dizi yere düşünce sıyrılmış o acıyor dedi basabiliyor yere hastaneye götürmek için ısrarcı oldum ablası kabul etmedi insanlarda geldi sonra kızı evine götürdüler ben çok kötü hissediyorum şimdi ne yapacağım o aklımdan çık az nasıl ulaşacağım veya polis falan gelir beni bulur mu oraya mı gitmem lazım içim kötü ne yapacağım bilmiyorum
Kaza yaptım içim çok kötü ne yapabilirim?
Cevapla