Güncellemeler
+1 yıl
Neden olabilir?
İş ortamında özellikle çok insan olmadığı yerlerde firmaya bağlı yerlerde çalışmayı tercih ediyorum çünkü cins cins insanlar var arkandan yalan yanlış şeyler söylerler işten çıkartırlar sebepsiz bahaneyle ve öyle herkese sorunumu anlatmam konuşmam insanlarla bana uzak Allah’a yakın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bazen kendi pozisyonlarindan korktukları için öyle yapiyorlar
Nasıl dibine giriyorlar
Gerek duymuyorum böyle şeylere dışardan biri gördüm misal iş yerlerinde falan adamlarla diyaloğa girmeyi bile istemiyorum açıkcası huzurum kaçıyor
Nedir seni sogutan güven duygunun yerle bir eden
Nerde olursam olıyım ya insanlarla dib dibe gelmeyi sevmiyorum ha üniversite okusaydım o başka kimse beni ezemezdi herkesten üst konumda olurdum
Neden bu kadar ezik hissediyorsun
Bazı olaylar yaşadım bir kafeye gittim mesala patronu elin ağır bahanesiyle çıkardı fabrika da da aynı şeyi yaşadım bence firmaya bağlı yerlerde çalışmam daha doğru olur diye düşündüm benlik durum olmadığı halde beni işten çıkarıyorlar ama üniversite okusaydım şuanda belki nerelerdeydim birisi kötülerdi tahsilim var üniversite sen okuyabildin mi derdim okuyan beni kendisiyle aynı kefeye koyacağı için bu işler böyledir hep onların üstü olmaya çalışacaksın kendini kimseye ezdirmiceksin onlarla diyaloğa girmicdksin gündelik hayatta da olsa bu girmeyi gerektirecek durum yok ortada sadece saat sorarım onun dışında bir şey sormam
Fazla kuruyor gibisin kafanda
Maalesef yaşadığım bu şeylerden dolayı kuruntu yapmam doğal
Fazlası hayatı kaçırırsın
Elemanların haddi değil bir şey söylemekte orada çalışan personel sorumluları falan vardı herkesi aynı görüyorum ya bu zihniyet çünkü neden 2 yerde aynı sorunu yaşıyorum ama gerçi sektererlik tarzı yerlerde de var personel sorumluları onlar laf etmez diye düşünüyorum hiç olmadı şok a girerim firma veriyor maaşı zaten
Evet dediğin gibi hayatı kaçırırım böyle insanların beni etkilemesine izin vermemeliyim diyorum ama iş verenler yaptı bunu o personel sorumluları falan yaptı nedensiz yere çıkarmaları çok saçma sonuçta bir suç işlemedik yani birinin boynuna silah mı dayadık çıkarılıyorlar
İşimize baktık çıkartıyorlar yani oyuzden diyorum keşke üniversite okuyabilseydim kendi işimi kendim yapardım yüksek mevkide olurdum
Tatlışım bende sevmem
Normal
Sen bensin 😄
Bende senim