Misafirliğe gittiğim evde çay içmedim diye ev sahibi hakaret etti?

Annemin kuzenine misafirliğe gittik çok doluydum bir yudumluk bişey yemeye ve içmeye iştahım yoktu çay getirdi içmiyorum canım hiç istemiyor midem çok dolu hiç bir şey yiyip içicek iştahım yok çok teşekkürederim zahmet etmişsin dedim bana bu yaptığın görgüsüzlük nezaketen de olsa canın istese de istemese de misafirliğe gittiğin evin çayını içmek zorundasın dedi dondum kaldım bişey de diyemedim sizce kim haklı?

Misafirliğe gittiğim evde çay içmedim diye ev sahibi hakaret etti?
Cevapla