Ne kdr belli etmemeye çalışsa da bunu hissediyorum.. abilerimin çocuklarına oy kurban olurum der yeri gelince bakar idare eder ancak benim çocuklarıma sanki yabanciymis gibi davranıyor annem sonuçta hayatımdan da silemem ama kayınvalideme bile daha rahatım bu konuda..
Güncellemeler
+1 yıl
sizce bunu dile getirsem mi gerçi zorla mı sevdircem..
Annem abilerimin çocuklarını benim çocuklarımdan daha çok seviyor, neden böyle sizce?
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Cok uzucu bir durum bunu cocugunuz bile fark etmis. Gercekten ayip ya. Cocuk bu ve onun gelisimini engelemez umarim. Ben olsam dile getirmezdim sonucta zorla cocugumu sevdircek degilim ama cocuguma ekstra onu sevdigimi belli ederdim. Bu turk genelereklerine gercekten sinir oluyorum
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
dile getirsem bir şey değişmez diye düşünüyorum ben de..
ya ben çocuğumu hiçbir şeyden eksik bırakmıyorum ki ztn çocuğum sevildiğini iliklerine kdr hissediyor sadece annemin de yakın davranmasını isterdim, başka anneleri görünce içim yanıyor ya
Evet benim babaanem de boyleydi diger cocuklarin elini tutup parka gotururdu bende arkalarindan yururdum. Cocukta olsa bunu hissediyor. Su anda kendi annemde oyle erkekleri daha fazla onemser. Yani kulturumuz bu yapicak bisey yok maalesef.
Genel olarak ailede erkek çocuklarından olan torunlara daha düşkün olunuyor. Yani ne kadar yanlışta olsa böyle bir gelenek gibi bir durum söz konusu ama senin bahsettiğin gibi bir yabancıymış gibi görmeleri de hiç kabul edilebilir bir durum değil. Kavga şeklinde kırıcı bir şekilde değilde üzüldüğünü gösteren bir şekilde ifade etmelisin onlara bu durumu.
Al işte. Yani bu onun gelişiminde ne kadar kötü bir durum. Babaannesi muhtemelen farkında bile değil. Bilinçli olarak yapmadıklarından eminim ama işte ataerkil toplumun getirdikleri..
Annen annesinden gördüğünü yansıtıyor. Bu durum işte hep gelenek olarak böyle devam ediyor. Buna sen son ver. Çocuklarında seni örnek alacaklar. Belli aklı başında birisin, başarırsın. Konuşarak onlara hatalarını göster. Evet ama gerçekten de üzücü bir durum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Cok uzucu bir durum bunu cocugunuz bile fark etmis. Gercekten ayip ya. Cocuk bu ve onun gelisimini engelemez umarim. Ben olsam dile getirmezdim sonucta zorla cocugumu sevdircek degilim ama cocuguma ekstra onu sevdigimi belli ederdim. Bu turk genelereklerine gercekten sinir oluyorum
dile getirsem bir şey değişmez diye düşünüyorum ben de..
ya ben çocuğumu hiçbir şeyden eksik bırakmıyorum ki ztn çocuğum sevildiğini iliklerine kdr hissediyor sadece annemin de yakın davranmasını isterdim, başka anneleri görünce içim yanıyor ya
Evet benim babaanem de boyleydi diger cocuklarin elini tutup parka gotururdu bende arkalarindan yururdum. Cocukta olsa bunu hissediyor. Su anda kendi annemde oyle erkekleri daha fazla onemser. Yani kulturumuz bu yapicak bisey yok maalesef.
Berbat bir kültür ama ne yapalım..
Anliyorum ama sen anneni degistiremessin. O oyle yetismis nekadar anlatsan yine anlamaz.
Evet gercekten oyle
Bız buna sone vercez artık..
Evet kesinlikle
Genel olarak ailede erkek çocuklarından olan torunlara daha düşkün olunuyor. Yani ne kadar yanlışta olsa böyle bir gelenek gibi bir durum söz konusu ama senin bahsettiğin gibi bir yabancıymış gibi görmeleri de hiç kabul edilebilir bir durum değil. Kavga şeklinde kırıcı bir şekilde değilde üzüldüğünü gösteren bir şekilde ifade etmelisin onlara bu durumu.
bu kafayı değiştiremedik gitti ya
Değişmiyor maalesef. Ama dile getir. Bu sadece senin için değil, bir süre sonra çocuğun için bile problem olur. Sevilmediğini düşünür o da.
Zaten küçük oğlum anne, anneannem beni kucağına hiç almıyor dedi
Bir daha evine gitmicem böyle baba evi mi olur ya
Al işte. Yani bu onun gelişiminde ne kadar kötü bir durum. Babaannesi muhtemelen farkında bile değil. Bilinçli olarak yapmadıklarından eminim ama işte ataerkil toplumun getirdikleri..
Hayır hayır sende bu konuda bu şekilde yapma. Düzgünce konuşarak çözmelisin. Gitmemek doğru çözüm değil.
çok üzülüyorum cidden ya annesi de böyleydi annemin hiç bizi sevmezdi
Annen annesinden gördüğünü yansıtıyor. Bu durum işte hep gelenek olarak böyle devam ediyor. Buna sen son ver. Çocuklarında seni örnek alacaklar. Belli aklı başında birisin, başarırsın. Konuşarak onlara hatalarını göster. Evet ama gerçekten de üzücü bir durum.
Zaten değişmesi gereken bir şey.. Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.
Anan tipik bir cahil. Oglan çocuklarını ustun tutan tiplerden.
öyle biri evet annesi de öyleydi bu yüzden o da böyle ama nedenini anlamış değilim ya vallahi benim çocuklarım çok daha tatlı herkes de söyler bunu
Her çocuk tatlıdır çocuklar arasında ayrım yapılmamalıdır.
evet gel de anlat