İstanbul Sözleşmesindeki Cinsiyetsizlestirme maddesine nasil bakıyosunuz?

Nikahsız birlikteliklerinde Evlilik sayılması ve Kadın Erkek dışında bir de Cinsiyetsizlik (3. Cinsiyet) getirilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dinin tamamen yok edilmeye çalışıldıgı bir topluma doğru giderken yukarıda saydıklarım tamamen kaldırır. Peki , dinsizlesmek mi yoksa belli değerlerle yaşamak mı size daha uygun gelir?

İstanbul Sözleşmesindeki Cinsiyetsizlestirme maddesine nasil bakıyosunuz?
Cevapla