Nolur bana bişeyler diyin psikolojim bozuldu artık?

her gün evde annemle kardeşim benimle kavga ediyolar herkese rezil olduk diyolar beni bağırtıp duruyolar benim sesim daha çok çıkıyor 18 yaşinda kiz kardesim var babamiz yok görüsmüyoruz ayrılar ben 25e girecem kardesim bana cok el hareketi yapiyor bugun saka diye beni 3 4 kez bazama itip oturttu bende aynisini ona yapmaya calistim ama gücüm yetmedi iri yapılı uzun sonra mutfakta popoma vurdu bende ona iki kez yaptim bana napiyosun dedi ayağıyla hafif tekme vurdu sonra ben onun karin bosluguna dokundum abarttı ve beni sırtımdan itti sonrada çelik tas tabakla sirtimdan itti annem ise bana kizdi kardesm bana pislik dedi bende ona laflar soyluyodum iste saygısız ahlaksz terbyesiz pislk edepsz gecen gunde durduk yere ben ofkeleniyorum diye bana kudurgun azgn dedi bnde ona aynini dedim saka yaptigini soyledi bugünde bana saydiklarinin hepsi sensin dedi oda bana aynilarini dedi aksamdan beri rezil olduk herkese benim takıntılı ve rahatsız olduğumu düsünuyolar annem diyoki o rahatsız normal değil diyor ona bide ben cocuk gibiymis kardesim bana zırlayıp duruyosun dedi bnde senin seviyene iniyorum dedim oda benim seviyem senin ustunde dedi arkadaslar benim psikoljim bozuldu artik onun bana saygisizlik yaptigini dusunuyorum bana hep bagiriyor kapat ceneni diyor kollarimi tutuyor ittiriyor gecende tartıstık üstüme yürüdü kollarıma vurdu sonra kollarımı tuttu ellerimi sıktırdı bugünde ben ona namussz dedim öbür odadan hıp hızlı geldi bana saldırdı ne diyosun kızım ne namssuzu dedi ben sandalyede oturuyodum ustume cullandi sandalyemle beni ittirdi salladi oylesine dedim dedim sunu gotur durdan dedim anneme az oncede sahura oturmadim annem diyoki git suna cay gotur diyo oda bn goturmem dedi oda o normal değil rahatsız diyor beni deli yerine koyuyolar ben onlara düşman gibi davraniyomusum cocuk gibiymisim hastaymısım icime cinler seytanlar girms oysa ki benim gozumdede onlar beni ezmeye calisiyor annem ayrimcilik yapiyor kardesim beni abla yerine koymuyor saygisizlik yapiyor
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar annemle 3 ay küs kaldım babannemdeydim bir aydir evimdeyim cunku bana tartisma esnasinda 2 kez o.. diyip beddua edip evden kovmustu bana ben hastayim iyi degilim psikolojim bozuk sinirliyken ne dedigimi bilmiyorum demisti bnde kardesime niye demiyon dsmistim onada bn yokken 1 kez o.. diye kufretmis ama kardesm bana anlatmadi ama 2 yil icinde annem bana o kufuru 4 kez etti o yuzden evden gittim bide öll gber dedi
Güncellemeler
+1 yıl
onların gözünde surekli ağlayıp bağırarak konusmam beni değersiz yapiyor galiba apartmana ben rezil oluyorum kimsenin yuzune bakamiyorm artik 3 yildir boyleyz ama herkes benim sesimi duyuyor onlar beni bağirtiyolar psikoljim coktu herseui zaten kafasina takan biriyim kardesim bana cocuk diyor konusurken iste kes sesini cocuk gibi annemle 2 gundur komsular konusmuyomus
Nolur bana bişeyler diyin psikolojim bozuldu artık?
Cevapla