Babamın eşini aldattığını yakaladım ama kadını sevmediğim için gizlemeyi tercih ettim, ne kadar hatalıyım?

Annem ben çocukken öldükten bir süre sonra babam başka bir kadınla evlendi

İlk başlarda kadın iyiydi, hatta anne diyordum, ama sonradan özellikle çocuklar olduktan sonra beni direkt yok saymaya başladı. Evden uzaklaştırmak için türlü kavgalar çıkardı, beni huzursuz etti, 29 yaşına gelmişim; tüm ergenlik ve 20li yaşlarımı mahvetti. Tıp okudum, eğitim süreci boyunca hep senden bir şey olmaz diyip durdu, kendi çocuklarını benden üstün görüyor ve her fırsatta laf atıyor, tabi ben de ona.

Babam bana bir şey alınca ya da bir harcama yapınca hemen kuduruyor, bir hediye bile alsa "o doktor kendi alsın" falan diyor. Her bakımdan berbat.

Neyse uzatmayayım, babamın kadını aldattığını yakaladım ama babama da belli etmedim kadına da. Hatta içten içe babam onu aldattığı için mutluyum ve aslında 29 yaşında bir doktorum, ama bu ergen işlerine kafayı takmış vaziyetteyim.

Sevgili KS, tavsiyeniz nedir?

Babamın eşini aldattığını yakaladım ama kadını sevmediğim için gizlemeyi tercih ettim, ne kadar hatalıyım?
Cevapla