Kaynana evinde kalmayı sevmiyorum, rahat değilim. Ne yapmalıyım?

merhaba kızlar bir yıllık evliyim kaynanamı seviyorum sorunum yok ama nedense kaynanam gülde kalırken hiç rahat değilim kendimi diken üstünde hissediyorum eşim uzakta çalışıyor 1 geceliğine kaynanamda kalaym dedim düşünün lavaboya bile rahat gidemiyorum nedense ben yapamıyorum televizyon olsun uzanma olsun rahat değilim sabahın olmasını düşünüyorum eve gitmek için hangi bahaneyi uydurmayi düşünüyorm sizce neden böyle
Güncellemeler
+1 yıl
Ve bana bizde 1 hafta kal dedi 😭
Kaynana evinde kalmayı sevmiyorum, rahat değilim. Ne yapmalıyım?
Cevapla