merhaba kızlar bir yıllık evliyim kaynanamı seviyorum sorunum yok ama nedense kaynanam gülde kalırken hiç rahat değilim kendimi diken üstünde hissediyorum eşim uzakta çalışıyor 1 geceliğine kaynanamda kalaym dedim düşünün lavaboya bile rahat gidemiyorum nedense ben yapamıyorum televizyon olsun uzanma olsun rahat değilim sabahın olmasını düşünüyorum eve gitmek için hangi bahaneyi uydurmayi düşünüyorm sizce neden böyle
Güncellemeler
+1 yıl
Ve bana bizde 1 hafta kal dedi 😭
Kaynana evinde kalmayı sevmiyorum, rahat değilim. Ne yapmalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Uygun bir dille rahat etmediğini ifade edebilirsin. Bu yüzden evine gitmek istediğini söyleyebilirsin
Ayrıca ne yapmak istiyorsun da rahat edemiyorsun başka
Eee normal olanda bu. Herkes kendi evinde rahat eder başkasının evinde rahat edemezsin ki.
Annem gülde çok rahatm
Orası da evin sayılır öz annen sonuçta.
Olmazki ev uzerine ev evde gecelikle dolasamaz insan
Halay mendilim evde kalmış. Alıyım de
Offf ciddi bahane bulmam lazım elimde olsa şimdi çıkarım
Hahahah komedi
misafir gelicek de wvi temizlemem lazım de