Tanirim
Hatirlamam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani dikkatli baksam tanırım ama ilk bakışta doğrudan anlamak zor çünkü yıllar geçmiş üzerinden ve değişmişiz.
Ama bundan 1 2 ay önce Burger'da bir arkadaşım beni oldukça uzakta görüp tanımış mesela oysa sima olarak çok değişmiş birisiyim ben.
Banka da görmüştüm bir kızı. O çalışıyordu. Tesadüf onun müşterisi oldum. Konuştuk kendimi tanıttım. O hatırlamadı ama ben kolay kolay unutmam.
Cevap
50Cevap
Büyük bir ihtimal ben tanırdım. çünkü resim hafızam çok iyidir. yani kişilerin sesini ya da ismini unuturum anma görsel olarak hatırlarım. ama kişiye göre de değişir bu durum
İlkokul 3. sınıfa kadar aynı sırada oturduğum arkadaşımı karlı bir günde Kadıköy’de kitapçıdan çıkarken gördüm ben çıkarken o giriyordu. Çok hoş bir tesadüf olmuştu çünkü ben İstanbul'da dahi yaşamıyordum. Bir iki laflayıp vedalaşmıştık
Birinci sınıftan üç arkadaşımı sekizinci sınıfta görmüştüm çok okul değiştirdim bu arada ve tanıdım ya zaten değişmemişlerdi. Ortaokuldan birilerini de lise sonra görmüştim yine aynı ha en minikten en büyük yaşamadım hiç fjs
şu an ilkokul arkadaslarmla whatsap grubumuz var iki kişi haricinde herkes aynı degsmemis. Zaten aynı mahalledeyz hala iletişim kopmadı kopanlarda degsmemis 😅
Bir kaç arkadaşım dışında görsemde tanımam heralde :(
O zamanlar daha iyiymiş bugünleri görünce :) Saf temiz duygular ile iletişim kuruyormuşuz. Şu dönemdekiler çok sağlıklı olmuyor.
Geçen senelerde birini görmuştüm ben onu tanıdım ama o ismimi söylemeden tanıyamadı çok değişmişim sanırım
Çoguyla sosyal medya aracılığıyla tanışıklığım devam etmekte. Hiç görmediklerim de var onları hatırlamam sanırım.
Evet yüzüme bile bakmayanlarin birçoğu liseye geçince teklif etmişti tabiki hiçbirini kabul etmedim tek sorun kaşlarım mıydı yani hdhdhhdhhdjd
Bazıları cidden hiç değişmeyip kolayca hatırlanıyor ama büyürken evrim geçirdiğimiz için genelde tanımıyorum😀
Tanıyacağımı sanmıyorum ilkokulda hiç arkadaşım yoktu. Kimsenin yüzüne pür dikkat bakmazdım. Yani görsem de çıkaramam bence.
Değişmeyen arkadaşlarım var ama çok fazla değisenler ve tanıyamayacağim kişilerde varmis. Görünce anladım, o beni tanidı. 😅
İsim olarak hatırlarım da yüzünü tanıyamam. Dün liseden bir arkadaşı gördüm 5 yıl oldu hemen tanıyamadım çok değişmiş
Yıllar sonra denk geldi okadar konuştuk duygusal anlamada yakınlaşma olmadı şimdi oldu çocukları güzel bir bayandi
Tanırım tanıdım da tanıyorum da 😂😂 isimlerini bile unutmadım hala
Tanırım ama böyle uzun süre düşündükten sonra
çok mümkün degil ama cok degismediyse belki tanırım
Dün ne yediğimi hatırlamıyom onu nasıl hatırlayayım
tanırım ya biri elime kalem bstirmisti özellikle onu ssla unutmam o intikam alınacak dkdhkwhdksj
Hepsi gereksiz ben taniyabilirim ama onlar tanir mi bilemem bide dönüp aimdi baksinlar bana..
Evet hâlâ tanıyorum çoğunu. Ama onlar beni tanımıyordur muhtemelen
hepsi zaten çevremde olan insanlar tanıyorum yani hepsini
Ya geçen yaşadım bu durumu Zümra diyor ben de ismi dahi yoktu 😅 hala düşünüyorum kendisini 🤭
Gördüğümü unutmam kolay kolay, tanıyorum oyuzden genelde
Çoğunu tanırım evet. Bir çoğuyla aynı yerde oturuyoruz zaten
Muhtemelen tanırım kolay kolay sima degismez
Görüp tanıdığımda oldu evrim geçirdiği için tanımadığımda
İlk bakışta taniyamasam da sonrasında tanırım diye düşünüyorum
elbette tam 22 yıl sonra yolda karşılaştık tanıdım hala görüşüyoruz
Çoğuyla hala görüşüyorum. Aynı mahallede oturuyoruz
Tanırım zaten görüşüyoruz 🙂
Tanırım ama tanımamazlıktan gelirdim :D 1 2 kişi dışında hiçbiriyle anlaşamazdım
Tanırım evet. Çoğuyla sosyal medyada takipleşiyoruz zaten.
Unutmam mümkün değil. İlkokul arkadaşlarımla görüşüyoruz
Hiç kopmadık ki, hepimiz aynı mahalledeyiz. Sürekli bir arada gibiyiz zaten.
Tanırım tabii simalar benim aklıma çok iyi kazınır
Bazı kişileri tanırım ama bazılarını tanıyacağımı sanmıyorum.
Tanırım ilk günkü gibi çünkü fil hafızası var bende
#Hükümdar
Tanırım ki tanıdım da biriyle hala arkadaşız zaten.😂
Genelde onlar beni tanıyor dudağımdaki ben yüzünden 😂
1. Sınıfta 1 hafta sobra okulunu değiştiren kızı 8 yıl sonra tanıdım o beni tanimadi smssskskwwkak
O çocuk ne kadar durdu
Tanırım ama tanımıyormuş gibi yaparım çünkü aramızda artık hiçbir ortak payda kalmamıştır
Tanıyorum genelde ama sevmediğim biriyse tanıdığımı belli etmiyorum. 🙂
Görsel hafızam iyidir tanuyacağımı düşünüyorum
Lisedeki arkadaşımı gördüm çocuk evrim geçirmiş tanıyamadım o beni tanıdı dhdjgjg
ben hatırlıyamam valla. unutkanımdırda
Kardeşimi görsem tanımam
Tanırım tabi tanımam mı ağzıma edenleri görünce
Tanırım, tanıdım, tanıyorum
Hiç unutmuyorum sima ve kokuları
Gördüm ve tanıdım ama genelde onlar beni tanımıyor
Evet tanırım..
tanırım büyük ihtimal evrim geçirmediyse jdkdndmds
Tanımak isterim çok zaman geçti.
hepsiyle aynı mahallede yaşıyorum oıdfjf
Hatırlamam bile
Zor tanırım valla
Tanırım, tanıdım da.
Muhtemelen unutmusumdur
Fil hafızası var bende
#Mirliva
Hepsini tanirim hemde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?