Geçen haftalarda aöf e kayıt olmak için kadıköy şubesine gittim. Evraklarım tam mı acaba diye merak ettim, önümdeki kıza sordum faln derken biraz muhabbet açıldı, 1-2 dk sonra kız bana seni biyerden çıkartcam dedi , allah allah falan derken ilk okul arkadaşım çıktı. 8 yıl aynı sırayı çürüt sonra tanıyama. Çok utanç vericiydi 😂
Yüzüm hiç değişmedi kim görse tanıyor bir iki sene önce ortaokul öğretmenim tanıdı beni selam verdi ben tanıyamadım kendini tanıttı çok utandım.. Bende sima hafızası yok isim hafızam da geriledi olay hafızam da öyle erken bunama var sanırım bende 😀
Beni herkes hatırlıyor nasıl bir sıfat varsa ilkokuldan beri aynı değişme 0 bir ara ilkokul fotoğrafımla yeni fotoğrafı yan yana koydum fark yok devlet dairelerinde son 6 ay içinde çekilmiş resim istiyorlar benim çektirneme gerek kalmıyor tek iyi yanı bu 😂😂
unideyken otobus duraginda kaisin agzim yuzum siyah atkiyla sariliyken uzun mont giymisken, ilkokuldan beri hic gormedigim arkadasim "cigdeeem?" dedi. o kadar degismemisim.
İlk okul arkadaşlarım ile zaten görüşüyorum ve hepsini facebooktan tek tek arayarak buldum. Bayanları bulmak daha zor oldu tabi ki evlenince soy isimleri değiştiğinden dolayı ama sınıfın yarısını buldum :)
İlk okul arkadasm beni calstgm yerde gordu ben gorur gormez tanıdım ama o tanımadı. Ustelk aynı. siniftaydik ve kendimi hatrlattrktan bir saat sonra hatırlamaya başladı😂😂
ilkokul arkadaşlığı ilkokulun bitmesiyle sona ermiştir benim için o yüzden tanısam bile görmemezlikten gelirim. zaten artık imkansız herhangi biriyle karşılaşmak çünkü doğduğum şehri bir daha dönmemek üzere terkettim
Hatırlarlar. Biz ayni semtin çocuklari oldugumuzdan okullarimiz ayniydi. Taşınmamış olanlarla hala birbirimizin evlerine gideriz. Grup bile açtık numarasıni buldugumuz insanlarla.
Der. Bu sene turkiyeye geldigimde ilkokulumu 4. sinifa kadar beraber gecirdigim arkadaslari gördüm uzaktan bakıp durdular. Zaman gecirdigin insanlar kolay kolay unutulmaz
Geçenlerde ilk okul arkadaşım benim çalıştığım yere mal getirmiş tırcılık yapıyormuş. Ben tanımadım o tanımış beni iş arkadaşlarıma demiş bende ozaman hatırladım çağırıp bir çay söylemiştim 😂😂
Ben değişmemişim o değişmiş yeni Ben tanıyamadım o beni tanıdı avukat olmuş hala görüşüyoruz şimdi hatta benim şirketin avukatlık işlerini yapıyor şimdi
Ben çok degistim dış görünüş olarak. Sokakta yurusem taniyamiyolardi. Anca yanlarina gidip ben senin arkadasinim desem taniyolar. Ve sonrasinda sok geciriyolardi çok ama çok degismissin diye 😂😂 daha da guzellestigimi söylüyor hepsi
hatırlayan da oluyor hatırlamayanda biraz zorlanır ama hatırlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gecende gordu bakti bakti bir yerden cikarmak icin zorladi beynini uzun uzun bakti anlamsizca bakti :D ben de bisi demedim jddjsjjs hatirlamistir herhalde
En İyi Cevaplar