Babamı kaybettik, baba tarafı ortak mallarda hakkımızı yedi. Avukat tutacak paramız yok, ne yapmalıyız?

Babam öldü ve Baba tarafı ortak maldan bizim hakkımızı yedi ama bizim avukat tutmaya paramız yok, ne yapabiliriz? Bir çıkar yol bulamıyoruz tam da cahillik dönememizde yaptılar bunu bir de. Sizden ricam bizim hakkımızın bize dönmesi ve onların yaptıkları kötülüklere daha fazla fırsat verilmemesi için dua edebilir misiniz? Ve onların da Allah tarafından cezalandılması için dua edebilir misiniz? Allah rızası için.

Babamı kaybettik, baba tarafı ortak mallarda hakkımızı yedi. Avukat tutacak paramız yok, ne yapmalıyız?
Cevapla