Crop, mini etek giymeye niye laf atarlar?

Beyler anlayın artık, crop, mini etek vs giyiyorsak eğer size kendimizi beğendirmek için giymiyoruz. Kendi hoşumuza gittiği için giyiyoruz. Kişi kendinden bilirmiş işi diye boşuna dememişler. Üstelik kına gecesinde bir tane bile erkek yok, bu kadar kadın niye giyiniyor sizce? Ya da kız lisesine gidenler niye okuldayken makyaj yapıyor, fön çekiyor? Erkek olmadığı halde?

Güncellemeler
+1 yıl
Üstelik ben lezim, sizce erkekler için giyinebilir miyim? Cehalet zor iş :D
Crop, mini etek giymeye niye laf atarlar?
Cevapla