Düzgün örtünenlere ise tesettürlü denir, karıştırmayın.
Türbanlılar neden mini etek giyiyor?
Düzgün örtünenlere ise tesettürlü denir, karıştırmayın.
Minik etek ne yahu altina tayt ustune tunik giyenlerden mi soz ediyorsun giyilevilir tabiki ama o tunik kisa olmamak sartiyla diz altinda filan olabilir çünkü onemli olan karşı cinse karşı vucudunu teshir etmemendir karşı tarafın tahrik olmamasidir yani kimsede benim ayak bileklerimden tahrik olmamalıdır olanlar elbette vardir ama bu da saplinlik yani simdilerde adini fetişizm koymuslar eğer sizin gibi dusunursek hakikaten kara carsafa burunmeliyiz kuranda kara carsaf diye birsey yok aksini idda edende ispatlasin
Hayır tunik dediğiniz şey dizin neredeyse bir karış altında, iyi kötü muhafaza sağlayan bir giysi.
Baya baya mini etek giyenleri görüyorum, altına tayt giyince de sanki örtünmüş oluyorlar gibi başlarını da kapatıyorlar.
Tesettüre zarar veriyorlar.
Bende dışarıda hiç görmedim de ama şimdi internetten baktım cok kötü duruyo haklısın
Genelleme yapma.
Tarz diye kapanan var farz diye kapanan.
Örtünün sadece saç kapatmak olduğunu sananlar var. Onlara giyinik çıplaklar diyoruz zaten.
Tesettür dikkat çekmemektir.
Türbanlılar mini etek giymese e sizin dediğiniz gibi başı kapalı ama vucudu aıklar evet var. Onlar hakkında Peygamber efendimiz Lanet olsun kapalı açıklara demiş tir. Yani açık ol günahkar olursun ama o şekilde kapalı görünüp açık olanlar için lanet vardır ki bunun en canlı örneği o kişiler yüzünden bu tarz konu açılabiliyor olmasıdır ki bu tür kapalılar istismara gerçek kapalıları rencide edilmektedir.
Moda abisi moda. Onlar da müslümanlıklarını yerine getiriyorlar lütfen.
Cevap
18Cevap
Başı açık bazı kızlar grup ilişkilere katılıyor diye bizde ' başı açıklar böyle yapıyor ' diye genelleme yapmıyoruz değil mi? Dışarıda gördüğün bir kaç kişiye bakıp genelleme yapma. Herkesin tamamı düzgün olacak diye bir durum yok
bazı açık kadınlarda önüne gelene veriyor diğerleri niye vermiyor gibi bir genelleme de yapalım o halde hep kapalılar üzerinden yürümeyin
Açıklar umrumda değil, açık zaten.
belki mini etek giyenler turban takiyor panpa neden tek tarafli bakiyon xd
Asdfgjkgf şuku la
İnsanları giyinişleri ile yediği içtiği görüntüsü ile kınamayın, yargılamayın..
Herkesin kendi hayatı kimse karışamaz..
O öyle giyinir öteki farklı giyinir kimisi giyinmez cart curt sanane mk.
Kendi kusurlarını kendileri örtsün.
Biz direkt belli bir şahsı eleştirmiyoruz, bmyle bir yanlış var, herkesinki kendine deyip yanlışı eleştirmeyelim mi?
Müslüman bana ne diyemez!
Her daim de yapılmalı.
Ben hic görmedim dedign tarzda giyineni vallahi görsem gider sorarrim 😂 ve galiba genelde tesettürü karalamak için sanalda çok fazla o türde resim. paylaşan var
hem karalamak için hem de tesettürlü fantazisi olan erkekler var onlar için yapıyolar bunu
@analjezik_tablet aynen bende karalamak için olduğunu düşünüyorum kesinlikle
. İzmir de yaşıyorum hiç öyle dikkat çekici tesettür gyinen gormedim. gayet güzel ve olması gerektiği gibi.
Amaç örtü değil orada. Muhtemelen örtünün anlamını bilmeyen yahut baskı ile örtünmüş olanlardır.
yok artık. o kadar da değildir herhalde
o kadar o kadar
sokakta rastlıyoruz çoğu zaman
etleri görünmeyince tesettüre girdiklerini düşünüyorlar
başım açık mini de giysem yakışır ortamım da müsait ama giymiyorum hele bu devirde her sessiz köşede tecavüzler varken. o gördüğün kızlar ya zorla kapatılmış ya da başı örtülülüleri sabote etmek için yapıyorlar. ağır makyajlıları çok çimento bulamış gibi ama mini etek biraz fazla geldi, şaka gibi:)
Bes parmagimiz bile ayni degilken genelleme yapman yanlis...
Bencede dogru degil tesettur sadece basi ortmek degil ve bunu yapanlarisa hic sevmiyorum bacakda dapdar tayt ustte tisort ya da gomlek ve basortu hic yakismiyo bence
Şu soruya bazı türbanlı ark desen olmazmı başlığı açarken niye hepsini aynı sınıfa koydun şimdi
Bunu türbanlılar yapıyor birader, düzgün giyinenlere tesettürlüler diyorum.
mini etek değil ama diz kapağında dar etek giyen kapalı kızlar gördüm
Biz onlara türbanlı demiyoruz sadece örtülü diyoruz ya da giyinmiş çıplaklar diyoruz.
tarz ile farzı sen ayırmışsın. onlarda ayırabiliyorlar ve tarz yapıyorlar. farzla alakaları yok onların.
Aile bakanları açıkladı tecavüz bir kere olabilir ondan giyiyorlar bakan izin vermiş
Ebeveynleri basini kapat demis altini kapat dememis. suc onlarda bencr
Mini etek giyeni gormedim ama tayt giyeni gordum onlar kapalı ciplaklar Allah'ın lanet ettiği
Saclarini kapatinca cennete gitceklerini dusunuyolar galiba
laf olsun torba dolsun diye türban takıyolar bilmiyolarki açıklardan daha açıklar
hobi amaçlı giyiniyorlar.
ben şahsen çıkmam böyle kızlarla
Onlar süslüman ya, türbanlılarla alakaları yok.
Vay be bayagi avrupalasmisiz.
Birde mini...😕
Kafayi kapatmakla olmuyor tabii
Kaşarın ambalajlısı oluyor işte
Bize yargılamak değil doğruyu göstermek düşer
Doğruyu nasıl göstericez?
Senin için değil genel itibariyle söyledim onu... Uyarılabilir mesela
Genel itibarıyla, genele hitap edilecek şekilde eleştirilir.
Düzeltmak isteyenin doğrusunu bulması çok zor olmaz.
Ahir zamanda erkekler kadınlaşıyor zannımca bir dedikoduya düşüyolar
Dedikodu farklı bir şey, eleştiridir bu.
Düzeltilmesi gereken bir şeyden bahsediyoruz, vay kimin kocası bilmem kimin karısını dürtmüş mü diyoruz?
Ben tesettürlüyüm doğru bulmadım.
Eleştirdiğim şeyleri yapıyorsun muhtemelen ve eleştirinin ucu sana dokunuyor, doğru bulmamana şaşırmadım.
Hayır fotoğraflarımı atmam ama atabilirim görüp utanman için, erkek erkek gibi olmalı.
Fotoğrafını mı istedim?
Erkek erkek gibi olmalı, cık cık cık.
O zaman her boku yesin yiyen kimse bir şey demesin.
Falan kişi filan kişiyi dürtmüş mü diyoruz? Dedikodu budur, anladın mı?
Günümüz süslümanlarının yedikleri bir halttan bahsediyoruz, çok rahatsız olduğum bir durumdan hem de.
Bunun erkeklikle alakası ne, geriizzekalı mısın ablacım?
Başlarını örtüp her haltı yemesinler arkadaş, benim ailemde de tesettürlüler var ve tüm tesettürlüler bu süt dilimleri yüzünden zan altında kalıyor.
Anladın mı irkek irkek diyen gadın?
Sadece cahil insanlar hakaret yolunu seçer, ben kötü söz söylemeyeceğim.
Hakaret etmedim.
bir kez okumanı öneriyorum yazdıklarını, ayrıca tanımadığın ben hakkında bir hakk'a girdiğini unutma. Selametle.
ok.
Onların amacı tarz olmak
Herkesin kendi tercihi
Günümüzdeki iyi kız anlayışı ''TÜRBANLILAR''
Giyinik çıplaklar onlar... üstü forma altını sorma
olm şu kadınlar uğraşmayın ya
giyen var mı da
Avrupa uyum paketi
Ne mini eteği yahu
bir bitmediniz aaamnakoim
Giymiyorlar.
Tuhaf
Hic gormedim
herkes özgürdürrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar