Geri yollanan çiçek çöpe at daha iyi Ne düşünüyorsunuz?

Erkek arkadaşımın ailesiyle tamamen ön yargılarından dolayı sen avukatsın oğlum kurye sende bir numara olmasa avukatın kuryeyle ne işi olur ön yargılarından aramız kötüydü ailesi sürekli ayrılacaksınız diye baskı yaptı benim annem de zaten psikolojik olarak hasta beni kimseyle paylaşmak istemiyor erkek arkadaşımın evine gidip ailesine kızımın peşini bırakın diye olay çıkardı. erkek arkadaşım da ailesine rest çekti; ailesi benim çalıştığım ofise gelip iş çıkışında annesi saçıma yapıştı babası sokağın ortasında kafama defalarca kez vurdu yine de çocuk için sustum, şikayetçi olmadım. Aradan birkaç ay geçti bu böyle olmaz diye bugün annesinin iş yerine 700 liralık çiçek gönderip duygularımı oğlunu sevdiğini ve annemden yaşanılanlardan ötürü özür dilediğimi belirttiğim bir mektup yazdım. Az önce çiçekçi beni aradı bugün yolladığınız çiçeği kadın geri getirdi dedi telefonu kapattım nasıl hissedeceğimi bilmediğimden ağlamaya başladım. siz ne düşünüyorsunuz?

Geri yollanan çiçek çöpe at daha iyi Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla