Bugün @mekanınsahibinil bebeğimin doğum günü 🎂 karşıma çıkan en güzel şey, her şeyin en güzeline layık olduğuna inandığım belkide tek insan seni seviyorum ❤️ nice güzel yaşlara güzelim benim

Bugün @mekanınsahibinil bebeğimin doğum günü 🎂 karşıma çıkan en güzel şey, her şeyin en güzeline layık olduğuna inandığım belkide tek insan seni seviyorum ❤️ nice güzel yaşlara güzelim benim

Kimsenin doğum gününü unutmam 😎 @mekaninsahibinil iyi ki doğmuşsun aşkom bir an önce iyileş partileyelim 🎉❤️🔥
Umarım bitanem 🧚🏻
Teşekkür ederim 😍🥰 Ben de kutlarım doğum günlerinden daha önemli bir kişisel tarih yok benim için🧚🏻
😘😘😘
Cevap
3Cevap
Evet sevdiğim olsaydı doğum günlerini hatırlardım tabi ki de. ama kendi doğum günümü sevmiyorum hiç..
Doğum günü kutlu olsun :)
Unutmam lakin unutulurum.
Bu arada nice mutlu, güzel seneler diliyorum🌸
Özel günler benim için önemlidir. O yüzden hatırlarım.
Hayır hatırlamam
Nice güzel yaşlara yavrum @mekanınsahibinil 🎂
😘😘
Evet hatırlarımm.
Hatırlamam pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar