Doğum günüm yaklaşıyor hatırlayan muhakkak birileri oluyor genelde sağolsunlar hatta ama ben yalnız kutlamayı daha çok severim...

Doğum günüm yaklaşıyor hatırlayan muhakkak birileri oluyor genelde sağolsunlar hatta ama ben yalnız kutlamayı daha çok severim...

27 Nisan doğum günümdü ve daha bir kaç gün öncesine kadar kutlamalar hediyeler devam ediyordu. Sanırım 2 hafta doğum günü kutladım. Ve en son hediyemi cumartesi günü aldım. 🎊🎂🧿🙈 İyi ki doğmuşum yaaaa🥰🧿
Şimdiden doğum günün kutlu olsun🎊🎂
Teşekkür ederim ve rica ederim.
Herkesin "doğum günün kutlu olsun" deme nedeni farklı. Çoğu kişi çıkarları için dalkavukluk etmek için kutlar. İçten sevgiyle kutlayan çok az kişi vardır.. Benim için sadece onlar değerli ve güvenilir olabilir. Sessiz sakin ve bir iki gerçek insanla kutlanan doğumgününü çok kıymetli bulurum. Dev parti yapılanlar günün yorgunluğu ve hüznü olarak kalır..
Evet var. Hatta 17 gün sonra doğum günüm var.😃 ama birileri beni kutlamalarını beklemem. Hatirlayan hatırlar kutlamak isteyen kutlanır. Genelde her sene ailece kutlanırdık arkadaşlarımsa mesajda veya telefonda güzel dilekleri söyler. Kimseden bir şey beklemem yani.☺
Kutlayan çok oluyor. Ailem dostlarım arkadaşlarım. O yüzden bu konuda şanslı hissediyorum kendimi. Diğer günler değil ancak doğum günlerine çok özen gösteriyorum kutlanması beni mutlu ediyor. Mutlu yaşlar dilerim şimdiden.
Cevap
30Cevap
Şimdiden doğum günün kutlu olsun dostum. hayır beni de kutlayan yok sadece bir bir burada soru açıyorum kutlayan arkadaşlarım çıkıyor sitede. zaten ben kutlamayı da gereksiz buluyorum. bir kaç dost yeterli
Teşekkür ederim dostum, evet öyle
Rica ederim brom
İyi ki doğdunuz hocam🎂
Bir sonraki yaşınıza mültecisiz bir Türkiye'de girmenizi diliyorum... ( biraz toplumsal bir istek oldu ama )
Erkekler hediyeden hoşlanmaz demiştiniz o yüzden hediye yok 🙃
Rica ederim. Umudunuz olsun eminim göreceğiz o günleri.
Yinede hediye olarak anlamlı bir hikayesi olan bu Türk şarkısını bırakayım
https://youtu.be/lGYieUDRBqM?feature=shared
Hatırlayan çok oluyor doğum gününu çünkü günü çok belli olan birgün şimdiden doğum günün kutlu olsun seninde
Rica ederim kardeşim
Çok şükür Hatırlayan yazan kutlayan çok kişi olur 👍 seninde şimdiden doğum günün kutlu olsun canım hayellerinin gerçeğe dönüşmesi dileğiyle 🙏 nice mutlu yıllara inşallah 🎂🎂🍥🎂🍥🎂
Rica ederim ne demek 🙋🤗🙋
Evet var.. doğum günümde herhangi bir yerde paylaşım yapmam, ve kendileri hatırlayıp kutlayanların samimiyeti, dilekleri daha değerli oluyor.. size de mutlu huzurlu yaşlar şimdiden🙏🏻
Kesinlikle öyle, teşekkür ederim ayrıca :)
🙏🏻✨
Arkadaşlarım hatırlar kutlar sağolsunlar, aileme de zorla kutlatıyorum pasta istiyorum alıyorlar hatta gidip kendim seçtiğim de oldu hsjsjsjsjss Doğum günün kutlu olsun şimdiden🎉
Acının tatlı randomu, ricalar
Annemi arayıp beni doğurduğun gün dedim 😄 kadının haberi yok. Kime ne diyim
Hatırlamayan olursa vururum, silerim, geçerim
Mesela sen hatırlama, bittin sen 🤕
Benimki daha yakın
Evet hatırlayan var
Şimdiden doğum günün kutlu olsun🙃✨
Rica ederim 🌸
Şimdiden yemi yaşın kutlu olsun Sana mutluluk ve bereket getirsin.
evet kutlayan çok oldu sağolsunlar , güzel hatıralar
Evet ailem ve arkadaşlarım var
Senin doğum gününü de şimdiden kutlarım ✨ nice mutlu yıllara
Hayır kimse yok
Hatta en kötüsü ne biliyor musun kendi pastamı bile kendim alıp kendi başıma kutladım.
Bundan daha yıkık ne olabilir😕
😕
Daha doğum gününe çok var, yaklaşsın yaparım bir şeyler.. 😄
Doğum günlerim eğlenceli geçer. Ailem sağolsun..
Hayır da demiyor.. 😄
Gece 12 olmadan kapına bırakırım.. 😄
Var ama az ve öz kişi 😂😂😂
Kutlamıyoruz zaten öyle günleri 🙃🙃🙃
Evet yakın arkadaşlarım oluyor gece 00:00 oldu mu mesaj atıyorlar. Seninki ne zamandi?
Yakınlarım hatırlar , doğum günün kutlu olsun🥳🥳
Şimdiden kutlarım ailem hatırlar birkaç nadir dostum o kadarcık bazen ben bile unutuyorum
Geçen sene kimse kutlamadı bu sene de hatırlamasınlar.
Sagopa'nın şarkısıyla kutlayacağım o yeter bana :))
Ne zaman doğum günün?
Unutmazsam kutlarım:))
Rica ederim:))
Bende yalnız kutlamayı sevenlerdenim. Ama hatırlanmak insanı mutlu ediyor
Vardır illa da çok umrumda da değil. 30a yaklaşıyoruz gelsin istemiyorum artık 🤣
Gerçek arkadaş sandığım iğrenç insanlar benim doğum günümü normal bile kutlamamışlardı. Arkadaşlığa inanmıyordum artık. Ama herkesin karşısına illa iyi insanlar çıkar size değer vermeyen kişileri hayatınızdan çıkarın ben çıkardım ve mükemmel arkadaşlarım oldu doğum günümü de kutladılar her anımda yanımda oldular iyi ki varlar 😘
Sadece yakın arkadaşım ve annem hatırlar ama artık yakın arkadaşım da yok 🥺
Evet var, çok değildir ama zaten hatırlayanlar bana yeter.
Var yaa hiç istemediklerim bile hatırlıyor nedense 😅
Evet hatırlanır genelde. Yakında göreceğim hâlâ hatırlanıyor mu bakalım:d
Genelde uygulamalardan geliyor. Ailem doğum günü olayına nedensiz bir şekilde çoook karşılar o günün lafı bile geçmiyor. O günün diğer günlerden bir farkı yok. tek fark o gün üstünde 1 tane mum olan pop kek yemem…o kadar da kötü hissettirmiyor. sanırım alıştım.
Ben söyleyip haber vermem onlar hatırlasın Kutlarım isterim ama hiçbir arkadaşım kutlamaz genelde ailem kutlar ama hiçbir zaman tatmin olamadim içimde kalmıştır hep
Yani çok yakın olduğum insanlar haricinde diğer insanların kutlayıp kutlaması çok da umrumda olmuyor ben onlarınkini kutlamadıysam onlarda benimkini kutlamayabilir bu çok normal
Benim hatırlayan olmaz. Sadece kullanmadığım Facebook hesabından görüp watsuptan kutlayanlar olabiliyor 😀
Benimde doğum günüm yaklaşıyor ve hatırlayanlar muhakkak oluyor. Gerçi benim için önemli olan ailemle küçük bir pasta kesmek
Hatırlaması gerekenlere önceden haber veriyorum. Diğerlerinin hatırlayıp hatırlamaması pek umrumda olmuyor.
Doğum günüme yakın bu konuları konuştuklarım olursa akıllarına gelir. Yoksa herkes kendi telaşında nasıl hatırlasınlar.
Doğum günüm genelde hatırlanmaz ya da çok geç hatırlanır. 17 yaşından beri doğum günümü kutlamıyorum zaten.
Arkadaşlarım ve ailem. Bazen kim olduğunu bilmediğim kişilerden de doğum günü mesajı alıyorum ama gıcık oluyorum.
Doğum günümü kendim kutlamam hatırlammasını isterim
Birkaç kişi çıkıyor her sene ama azalarak bitecek sanırım
Evet hatırlayanlar oldu, oluyor artık çünkü güzel dostlar edindim 😊
Hatırlandığını sanmıyorum da face vs gibi uygulamalar hatırlatıyor
Arkadaşlarım ve ailem, ah unuttum bir de banka hesapları ve özel hastaneler.😸
Doğum günlerine önem vermiyorum pek. Sıradan gün işte
Var Ailem arkadaş çevresi vs vs ama pek onemsemiyorum geçtik doğum günü kutlanacak yaşları 🙂
yani hatirlayan var ama hic unutmayan ebem var xhcşsms her dogum gunumde ebene sovdurme der
Evet anlamlı rakamlar diyorum doğduğum gün için 💅😅
Var evet sevenlerim unutmaz bende sevdikleriminkini unutmam...
Sadece sözle kutlanmasını tercih ederim. Hatırlayan 20-30 kişi anca olur.
Kimde hatırlamaz kutlamaz boş ve sıradan bir gün benim için
Hayır yok 🙁olmasın da doğum günüm de kötü bir anım var oyuzden sevmiyorum
Hayır, şu zamana kadar çok nadir hatırlanmıştır. Zaten kutlamam da..
Evet her zaman var ❤️
Hayatımdaki insanların bir çoğu bu konuda çok duyarlıdır, unutmazlar..
Evet kutlanır sevdiklerim sağolsunlar..
Doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yıllara.. ☺️
Doğum günün ne zaman.. 😊
Aa 2 gün sonra.. 😄
Tabii 😀 o gün herkes kutlayacak jdjdjd 19 Mayıs
🤪..
Türktelekom bide burasi jsjsj
29 yıldır lafta bile kutlayan olmadı😃
Bı unutsunlar bakım hele
Sağolsun ;canım ailem ve arkadaşlarım!
bunlar yeter zaten :)
Kesinlikle 😊
Kendim unutmuşum ötesinin 😃
Var ama manyaklar kutlamıyor 😂
Takmış olsam kendi doğum günümü unutmazdım 😂
Arkadaşlarım hatırlar genelde
Arkadaş grubumdaki herkes bilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?