Doğum gününüzü hatırlamayan kişilere ne tepki verirsiniz?


İyi ki doğdun reis, umarım hayatın istediğin gibi geçer, hep sağlıklı ve huzurlu ol inşallah.
Ben bile doğum günümü unutuyorum, sevdiğim ve kardeşim hariç pek hatırlayan yok, bana hatırlatan da onlar zaten
Rica ederim. Yani döndüm döndüm de.. her şey hâlâ aynı çıkamıyorum işin içinden. Tam doğum gününde gelmem de güzel oldu ama
Doğum günün mübarek olsun reis. Soruna gelecek olursak, ben doğum günü kutlansa da kutlanmasa da pek önemsemiyorum.
Nice güzel yaşlara doğum günün kutlu olsun 😀
Cevap
1Cevap
Ben bile kendi doğum günümü unutuyorum millet nasıl hatırlasın
Mutlu yıllar doğum günün kutlu olsun ☺️ sağlıklı musmutlu bir ömür olsun
Rica ederim. İnşallah geçer gecicektirde ben inanıyorum ☺️ umarım beklediğiniz kişilerden de mesajlar alırsınız
Elimden geldiğince doğum günümun hatirlanmamasina çalışırım
Mutlu yıllar. 🎉
hiçkimse hatırlamaz ve umursamıyorumda
Hatırlamalarını beklemiyorum
Ailem
Mesaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?