
Yoksa kendi haline mi bırakırsınız?

Yoksa kendi haline mi bırakırsınız?
Yani arkadaşıma göre değişir yani ne kadar yakın olduğuma samimiyetine göre değişir. eğer gerçek dostum ise tabi ki de her zaman yanında olurdum. ama kötü bir şey yaptıysa bile yanında olur ama bu yaptığının yanlış olduğunu söylerdim. tabi ki de bazı hatalar yanlışlar vardır onlara destek çıkmam hiç bir şekilde. ama bunların dışında eğer zor durumda ise yapabileceğim bir şey olursa. da elimden geleni her zaman yaparım ve yanında olurdum. çünkü dostluklar kolay bulunmuyor ne yazık ki insan de kötü gününde arkadaşının yanında olmalıdır bence her zaman
Cevap
6Cevap
Filmin adı nedirrr? 😃
Toplardım sanırım sjdjdh
Ah hatirladim yaa...
Arkadaşımın kim olduğuna bağlı.
Bazen elimde koz olsun diye toplayabilirim. 😈
😄😄😄Korkmana hiç gerek yok, sana bir şey yapmam. 😄
İnşallah 😄
Valla ne geldiyse hep su arkadas ortamindan geldi, mevzu benimle alakali degil gidiyoruz bi anda ortalik karisiyor ve kavganin icindeyiz. Ahh ahh gitti omrumden yillarim
Arkadaşımın yanında olurum tabi elimden gelen birsey varsa.. Yoksa da ne yapalım.. 😃 Keyifli geceler..
Lan teneke madem basını belaya sokacaksın insan haber vermez mi , derim ben 😂
Arkadaşım dediysem artık yapacağız bir şeyler 😀
Toplayabilirim arkadaşımın ne yaptığına amacına bağlı
Belli bir yere kadar..
Sonrasinda kendi kendini toplamak zorunda kalir :/
Genelde benim arkamı toplarlar, belayı çeken bir yapım var.🙄
Topladık, yine toplarız..
Toplarım
Sürekli yaparsa, hayır. Kimsenin annesi değilim.
Haha toparlıyoruz diyelim
Evet.
Toplamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?