Lanetlendim falan mı acaba şu sıralar en yakın dediğim insanlarla bile aram berbat bir tane bile arkadaşım kalmadı 15 yıllık arkadaşım bile tuhaf ya ne var bu kadar üstümde anlamadım insanlar niye böyle ya da bende mi bir sorun var ben feci halde bunaldım, depresyondayım hayır bunlarda nasıl arkadaşsa ben depresyonda olunca hiçbiri kalmıyor etrafımda nedense?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok güzel bir video ağlattı yeni namazdan döndüm zaten teravihten belkide Allah böylesini daha iyi görüyor ki şöyle düşününce çokta düzgün arkadaşlarım yokmuş alkolu havalılık sanan, sevgilisi varken başka erkeklere bakan, kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştiren, teravih namazını ya da diğer dini şeylerle ilgisi olmayan, yaşlıya çocuğa değer vermeyen, ikiyüzlü, dedikoducu belki iftiracı, fal baktıran, bakan tiplerdi rabbim kurtardı ha 15 yıllık olana gelirsek sırf geçen haftalarda çok dertliydim gel oturalım dedi 2 kat üstümüzde oturuyor zaten bende tamam dedim eve bir gittim birsürü misafir vardı dedim ki gelmeyeceğim kuzum kusura bakma bana aynen ii tamam olr yazdı ondan sonra takmadım çok geçen hafta pazar kütüphaneye gidelim mi dedi benimde birsürü işim vardı eridim oruçtum param yoktu otobüse olmaz dedim annesiyke arttı sonra benim annem paran yok yürüyerek susarsın dedi göndermedi hala tripli hanfendi üstelik bu kız çocukluktan beri ben ne alsam alır, ben ne giysem ertesi gün üstünde görürüm, ben ne yapsam onu yapar evlerini bile bizim binadan aldılar çocukken altın küpem vardı onu bile aldırdı annesine
Allah kabul etsin bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil en mutlu animizda geçecek en kötü animizda gececek
Ben galiba sınanıyorum tam namaza başladım maneviyata yöneldim her şey üst üste gelmeye başladı Allahtan başka kimsem kalmadı
İmtihan dünyası herzorluktan sonra bir kolaylık vardır
Olmuyorsa iyi ki olmuyordur daha güzeli Allah nasip edecek
Aynen öyle bana Allah yeter zaten ama üzülüyorum istemsizce çok değer vermişim ben değersiz kimselere aptal gibi hissediyorum şimdi
Öncelikle aptal değilsin Allah sana değer vermiş seni yaratarak insanları kafaya takma
Allah nezdinde degerlisin
İnşallah Allah seviyordur beni çünkü cidden ondan başka kimse dinlemiyor, anlamıyor lu sıralar beni
Hayatindakiler gidiyorsa iyi ki gidiyordur hayır değildir burada çok ince detay var daha iyisi olacak allah istemeni bekliyor
İstemem mi gerekiyor ne isteyeceğim ki ben bu arada sanki şu sıralar dualarım tutuyor gibi emin değilim ama tutuyor sanki mesela içimden param olmadığı zaman döner çekti canım diyorum bir bakıyorum normalde hiç alakası olmayan ve genelde harçlık veren amcam dönercinin orada olup döner ısmarlıyor ya da canım pilav çekiyor ama ders çalışmam gerektiği için yapamıyorum bir bakıyorum 2dk sonra komşu yapmış getirmiş, ya da hamile kalamayan çocuk isteyen bir tanıdığım vardı onlar bizde kalınca ben namaza başladım onlarada bayağı gece gündüz dua ettim tam bizden ayrılacakları gün hamile kaldığını öğrendi kadın, futbolda tüm futbol izleyen arkadaşlar bana dua ettirir çünkü hangi takıma etsem o kazanır daha çok var ama sanki dua kapılarımı şu sıralar açık gibi ama dünya malı geçici hiç hevesim kalmadı
Ne güzel banada dua edermisin dua ya ihtiyacım var
Ederim tabi umarım en kısa zamanda nedense 1 ay içinde eline güzel bir miktar para geçsin demek gibi bir his geldi içimden tabi her şey para değil bu dünyada sağlık, huzur mutluluk.
Amin cümlemize inşallah
Maddiyat ilgili sıkıntım yok çok şükür maneviyat için dua edermisiniz
İnşallah dilediğin şey gerçekleşir
Amin cümlemize olsun
Aminn
Bende öyleyim maalesef nedenini bilmiyorum 🥺
Ya nedenini söyleseler bari
Nedeni ne biliyor musun? İki yüzlü, yalaka, bencil olmadığımız için. Kendi halinde hep doğru şeyler yapmaya çalıştığımız için.
Doğru insan sevilmez zaten öyle değil mi ayrıca bunlar beni gömüp gömüp ertesi gün tıpkı benim gibi olup gelen tipler çokta takmam lazım aslında gözlerinden okunuyor haset
Maalesef öyle bu arada yalnızsın diye boş insanlarla arkadaş olma sana tavsiye, ben oykr bir hata yaptım hayatımın darbesini yedim hoşlandığım çocuğa aşık olduğunu söyledi her gün o çocuğu ona anlatmama rağmen lütfen yalnızlığından gurur duy zeki ve iti biri olduğun için yalnızsın 🙏
Yok ya bende geçtim o yollardan kfmckvkg ilkokulda bile okulun popüler kızının sevdiği çocuk beni seviyor diye dışlamıştımf mdmdkg, ortaokulda okulun popüler kızlarıyla takıldım hani popüler kızlar biraz yaşından daha büyük işlere kalkışır falan ya bu kızlarda daha o yaşta 10 erkekle ki bu erkekler lise sona falan gidiyordu çıkarlardı falan en sonunda ben ayrıldım bu popüler kızlarla kavga edip onlarda beni bir dönem dışlardılar yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyorken liseye geçtim lan dedim birdaha popülerlerle takılmayacaksın djcmfmg lise 1de okulun popüler kızı bana yalakalık yapmaya başladı sürkeli işte koluma falan girer sürekli yüzün öok güzel diye iltifat ederdi oldum arkadaş jdkfgkgk (severim ama hala sınıflarımız farklı sadece 10. sınıfta kötüydük ama kız haklıydı) her neyse 10. sınıfta bu kızı seven oğlan kızın yanında beni övüp kızı gömmüştü yersiz iltifat falan ediyordu kızda normalde hep güzelsin derken süssüz püssüz bakımsız dedi, ayak numaran kaç 34 falan mı dedi, boyumuz aynı olmasına rağmen kısasın dedi dedide dedi yani bayağı o çocuktan ayrıldı şimdi aramız iyi eksisi gibi değil tabiki, bu kızdan önce ben yine popüler kesimden kızla en yakın arkadaş oldum geçen döneme kadar kardeşim sayılırdı bu yıl sattı beni 4 yıllık arkadaşını yani beni 1 dönemlik tanıştığı kıza tercih etti ha zaten ikiyüzlü biriydi yaptıkların anlatamayacağım belki sonra ama Allah kurtardı
Bu arada bu sene okul birinciliğimi kaybettim yaşasığım şeylerden dolayı bunu bile ağızlarına sakız ettiler ohaaa birinciliği mi kaybetmiş falan diye
Erkeklerde öyle geçen sene tatlı kız falan diyip ben başka kızlarla kavga edince beni savunan bir çocuk vardı bir ara işte geyik yaparken herkes buna abi diyordu bende dedim sen deme abi dedi terledi o gündür soğuk yapıyorum buna bu yıl herkese özellikle erkeklere bu kız şeytan uzak durun diyip durdu, hatta bana çok samimi davranan bir çocuk vardı ben istemeden yardım falan ederdi bana bu çocuk onunla samimi oldu ne dediyse çocuğa şimdi bana köpeğe bakar gibi bakıyor hxkfkgkvmb
Seninki popüler kız benimki yalaka popüler olmaya çalışan bir kızdı. sinsi ve iyi kıza oynuyordu. Herkese yalakalık yapıp bans kötü davranıyordu. En son darbesi enişte dediği çocuğa aşık olmak. Tek bildiğim artık asla yalnızlığımdan şikayet etmiyecrğim. Devam böyle doğru yoldayız.👊🥰
Bu kızların erkekler için bu kadar düştüğüne inanmıyorum. Hem cinsletine nasıl böyle davranıyorlar.🤦🏻♀️
Aynen öyle ki ben çizgileri olan bir tipim kanka şu sıralar herkesin derdi ben oldum önce yalakamdı oysa hepsi bir çocuk var okulda 1 milyon takipçisi var işte hesabından okulda tek beni takip ediyordu şu samimi dediğim kız o günden beri sürekli çocukla mesajlaşıyor samimi olmaya çalışıyor, diğer geçen sene bana tatlı kız diyip şimdi herkese kötüleyen çocuk bu çocuğu da radarına kestirdi geçen gün yemek yemeye çıkmışlar kesin çocuğa hakkımda birşeyler dediler çocuk soğuk yapmaya başladı jfkfkbkbln
Cidden ucuzluktan başka bir şey değil ki ben bı zamana kadar hiç sevgili yapamadım yapmamda üniversite 3de falan belki bunuda tüm okul biliyor
Sen kesin duygularını falan çok göstermeyen bi tipsin. onlsrs uzak olduğun için senin üzerine oynuyorlar. mesafeli ol ve lütfen tepkini koy hadlerini asmasinlar. Soguk yapan çocukta seni tanımıyormuş demek ki.
Bu arada soğuk bir insanım sadece sevdiklerime samimiyim bu yakın dediğim kız hayatımın hatasıydı öyle kötü birisi çıktı ki hergün sinirimi bozuyor bozmadığı gün yok mesela mesaj attım (7 saat önce) hala atmadı mesaj halbuki hergün online
Oha tam bildin ben yazmadan önce yazmışsın
Lütfen kızla iletişimi tamamen kes böyle tipler sadece zarar.
Kendim öyle olduğum için az çok biliyorum Ahahahaha
Jfjfkgkv çokta lazım değil zaten ya
Yalnız değilsin bendensin
Bir anda neden hepsi bir tuhaf oldu ya kafayı yemek üzereyim inan ben milletin kötü, iyi her zaman yanında olurken benim kötü günümde neden bir Allahın kulu kalmıyor kesin bende bir sorun var
Emin ol sen zekisin ondan onlar uzaklaştı. Kaldıramadılar. Tabii bizde de çok hata var fazla güvendik sevdik. Belki severler dedik.
Zekiyim bencede ama saf kalpliyim bayağı şimdi düşününce zaten çok uyumlu değilmişim sözde arkadaşlarımla Allah kurtarmış beni bence
Kotu olmus dostum
Bende bir sorun var galiba bir şey yapmadığım halde millet bir tuhaf ya
Bos ver sen sen ol millet ne halt yerse yesinn
Aynen öyle ama üzülüyor insan acaba ne yaptım da böyleler diye