Benim hiç arkadaşım kalmadı bende bir sorun var galiba anlamadım?

Lanetlendim falan mı acaba şu sıralar en yakın dediğim insanlarla bile aram berbat bir tane bile arkadaşım kalmadı 15 yıllık arkadaşım bile tuhaf ya ne var bu kadar üstümde anlamadım insanlar niye böyle ya da bende mi bir sorun var ben feci halde bunaldım, depresyondayım hayır bunlarda nasıl arkadaşsa ben depresyonda olunca hiçbiri kalmıyor etrafımda nedense?

Benim hiç arkadaşım kalmadı bende bir sorun var galiba anlamadım?
Cevapla