Kanka bizde öyle bir kültür yok. Herşeyin en büyüğüne sahip olucaklar adamlar bunun için borçlanıyorlar bile, avrupadaysa parası olan insan saklar, gidip asgari ücretle çalışan biri mercedes aldığında dalga geçerler. Bizde öyle bir olay yok. Eski arabam vardı sattım gittim trafikten kurtulayım diye motor aldım, insanlar garip garip bakıyor, neyse, komik durumlar