Gündem %50 zammı yetersiz bulan taksiciler hakkında ne düşünüyorsunuz? Kauss Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Uber yerinizi almalı.Gidin uberde çalışın artık.%50 zam'a doymuyorlar%100 zam istiyorlar vicdansız herifler. Güncellemeler+1 yıl İnsanoğlu doyumsuzdur. %50 zammı yetersiz bulan taksiciler hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı. Boş yapmışlar 0 0 Yorumla
gaddarım Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Bir depo benzin 1500 küsür benim. isyerine geliş gidiş 500 tl idi şimdi 750 oldu neresi normal 6 kere gider gelirim. onla iki kalem arttı diye indi bindi yüz tl. olaydı kapıya dokunmak 50 tl işgüzarlar. 0 0 Yorumla
bbb416 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Umrumda değil umarım ekmek kırıntısına, su damlasına muhtaç hale gelirler. 0 0 Yorumla
Denizin__Dili Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Belediye rüşveti alır, zam kabul edilir herkes keyfine bakar. 0 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Valla Ankara 'da zam yedi İstanbul'u düşünemiyorum bile mazot olmuş 36 lira 0 0 Yorumla
İbrahim1988_34 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Bence de AZ hakli adamlar secim zamani ya vursunlar alsinlar 0 0 Yorumla
aryayesim Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Bence haklılar ya çünkü her şey zamlaniyor bu insanlar ne yapsın 0 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Üçkağıtçı memlekey burasj ne beklşyosun :D 1 0 Yorumla
u _GerdekBasan_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 35% +1 yıl Gündem konusunda 315 cevap paylaştı. Haklılar mazot olmuş 35 lira 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Boş yapmışlar
Bir depo benzin 1500 küsür benim. isyerine geliş gidiş 500 tl idi şimdi 750 oldu neresi normal 6 kere gider gelirim. onla iki kalem arttı diye indi bindi yüz tl. olaydı kapıya dokunmak 50 tl işgüzarlar.
Umrumda değil umarım ekmek kırıntısına, su damlasına muhtaç hale gelirler.
Belediye rüşveti alır, zam kabul edilir herkes keyfine bakar.
Valla Ankara 'da zam yedi İstanbul'u düşünemiyorum bile mazot olmuş 36 lira
Bence de AZ hakli adamlar secim zamani ya vursunlar alsinlar
Bence haklılar ya çünkü her şey zamlaniyor bu insanlar ne yapsın
Üçkağıtçı memlekey burasj ne beklşyosun :D
Kimsenin gözü doymuyor ya
Taksiciler her konuda haksızdırlar.
Haklılar mazot olmuş 35 lira
Paracilar