%50 zammı yetersiz bulan taksiciler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Uber yerinizi almalı.
Gidin uberde çalışın artık.

%50 zam'a doymuyorlar
%100 zam istiyorlar vicdansız herifler.
%50 zammı yetersiz bulan taksiciler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanoğlu doyumsuzdur.
%50 zammı yetersiz bulan taksiciler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla