Kadınlar Neden Birbirlerine Canım, Aşkım, Bebeğim, Tatlım Gibi Hitaplarda Bulunuyor?

Ben anlamıyorum bunu gerçekten. Bir erkek bir erkeğe dese bunu g*y derler ama kadınlar basbaya sevgililerin, eşlerin hitap ettiği gibi edebiliyor ki ben bunu itici buluyorum açıkçası. Yani biz hitap edemiyoruz birbirimize bu şekilde evet ki öyle bir derdim de yok ama kadınların böyle davranması bence itici bir şey. Siz ne düşünüyorsunuz?

Kadınlar Neden Birbirlerine Canım, Aşkım, Bebeğim, Tatlım Gibi Hitaplarda Bulunuyor?
Cevapla