Kadınlar neden sürekli birbirlerine hitap ederken "canım, hayatım, bitanem, aşkım" gibi kelimeler kullanıyor?

Özellikle KizlarSoruyor sitesine girmeye başladığımdan beri sık sık karşıma çıkıyor, kadınlar diğer kadınlara hitap ederken: "canım" "hayatım" "bitanem" "aşkım" "bebeğim" "canım benim" gibi hitap kelimeleri kullanıyor. Sizce de çok samimiyetsiz ve yapmacık değil mi? Resmen oluk oluk samimiyetsizlik ve yapmacıklık akıyor.

Kadın düşmanı olduğumu düşünmeyin ama kadınların büyük çoğunluğunu samimiyetsiz ve yapmacık buluyorum (%80 civarını). Acaba bu tarz samimiyetsiz ve yapmacık hitaplar kullanan kadınlar farkında olmadan samimiyetsizliklerini ve yapmacıklıklarını açığa çıkarmış olmuyor mu?
Kadınlar neden sürekli birbirlerine hitap ederken
Kadınlar neden sürekli birbirlerine hitap ederken "canım, hayatım, bitanem, aşkım" gibi kelimeler kullanıyor?
Cevapla