• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

26 yaşında ailesi ile yaşayan erkekten olur mu?

sjsiso
sjsiso Takip Et
Xper 2 Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor
Çalışan birisi için. Bana anormal geliyor sizce? Makul kira fiyatları olan bir ilçe için konuşuyorum
26 yaşında ailesi ile yaşayan erkekten olur mu?
Cevapla
Erkek Soruları Fiyat Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Evet olabilir yani ülke şartlarına kişinin kendi evine çıkması biraz zor olabiliyor ne yazık ki. bu yüzden de siz seviyorsanız gerisine bakmayın zaten amacınız para ise o zaman vaz geçin gidin zengin arayın bulursunuz. ama kalpten seviyorsanız da kendi duygularınız dinleyin. yani sonuç olarak birlikte mutlu yaşamak daha önemlidir. ama çalışmayıp boş boş duruyorsa o zaman sorun olabilir. yani kişi evi yoksa bile en azından kendi maaşı olmalı yani kendi ayaklarının üzerinde olmalıdır iyi veya kötü bir işi olmalıdır diye düşünüyorum ben

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur neden olmayacakmış. Çalışmasa anlarım da çalışıyor. Para biriktiriyordur belki. Herkes bir düzen kurmak için kredi çekiyorsa bu çekmek istemiyordur. Bence çalışmayan evde kös kös oturan erkeklerle asıl olmaz. Güzel de sevmezler onlar. Bence 26 yaş da hem çalışıp hem ailesiyle kalmakda bir sorun göremedim ben.

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Olur neden olmasın. Tek başına bir evi geçindirecek yeterliliği kendisinde görmüyorsa ve ailesiyle arası kötü değilse neden ayrı eve çıksın ki. İşten eve geldiğinde yemeği hazır, fatura-kira derdi yok, hem ev hem kendi kıyafetlerinin temizliği ütüsü yapılıyor daha ister bi insan

    0
    0 Yorumla
  • Kardelen236
    Kardelen236 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Türk kültüründe evlenmeden aile evinden ayrılmak anormal karşılandığından garip değil. Ben de isterim mesela ayrı evde yaşamak ama babam asla izin vermez😅 belki bunun gibi bir sebebi olabilir

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

27

Cevap

48

Cevap

  • Happy6161
    Happy6161 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 46%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 374 cevap paylaştı.

    Bence anormallik bir şey yok bende normalde erkeğin her şekilde güçlü olmasını dileyenlerdenim. Ama bazen bazı sebepler oluyor. Mesela bende ilçede yaşayan biriyim sevgililerim de aynı şekilde ve hepsi ailesiyle yaşıyordu. Evlenene kadar hepsi ailesiyle oluyor ama bu aile kuzusu falan gibi bir şey değil adam neden ekstradan kira versin ki? Her şey ateş pahası olmuş. Çok zengin biri değilse gayet normal bir şey aileyle yaşamaları. O parayı adam kendisine verir biraz da ailesine katkıda bulunur. 30 33 yaşında bahsettiğim insanlar. Kimseye yükte olmuyorlar sonuçta ailesi ve kendileri çalışıyorlar. Ekstra ev açmak çok zengin değilse saçmalıktır.

    1
    0 Yorumla
  • bestakinever
    bestakinever Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    25 yaşındayım. ülke şartlarına göre epey iyi kazanıyorum (günde 3k) ama yine de ailemle yaşıyorum. çünkü hayatın ne zaman biteceğini ne zaman ayrılmak zorunda kalacağını bilemezsin, ailenle ne zaman son kez görüştüğünü bilemezsin. tc kızının bu saçma sapan tripleri gerçekten çekilmez bir hal aldı iyice.

    1
    1 Yorumla
    • _Taner_
      _Taner_
      +1 yıl

      Son cümlen için özellikle seni kutluyorum kardeşim. Al benden de o kadar

      Yorumla
  • silverdevil
    silverdevil Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 68%
    +1 yıl

    İstanbul'un uç denecek ilçelerinden birinde oturuyorum ve burada en makul kira 7000 TL asgari ücretin 8500 olduğunu düşünürsen olan parasını kiraya verecek olan bu adam kendi boğazına mı baksın yoksa ondan beklentileri olan senin boğazına mı baksın? Hiç mi üzerine giyecek bir şey almasın? Hasta zaten Allah korusun hiç olmasın.

    7000 TL'yi çöpe atmak yerine birikimini yapsa belki ev almak için peşinatını biriktirebilir. Ailesine de yardım ediyor olabilir. İhtimaller arttırılabilir.

    1
    2 Yorumla
    • Seyfitr
      Seyfitr
      +1 yıl

      Helal olsun kanka ya. Ne yapsak yaranamıyoruz bunlara

      Yorumla
    • silverdevil
      silverdevil
      +1 yıl

      @Seyfitr yyaranamadık, aranamıyoruz ve yaranamayacaz. durum bundan ibaret :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben 32 yaşındayım ailemle yaşıyorum, çalışıyorumda gayet normal ev kiraları uçuk her şeyi geçtim tek başına yaşamanın bir çok zorluğu var. Yemek, bulaşık, çamaşır bir erkek için ağır sorumluluklar en azından benim için öyle. Sırf eve kız atacağım diye bunca eziyet çekemem. Veriyorum otel parasını hem değişiklik oluyor hem rahat.

    1
    0 Yorumla
  • MarstakiJupiter
    MarstakiJupiter Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 72%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    26 yaşındayım ailemle yaşıyorum belli birikimi var daha mantıklı exstra harcamalar yapmıyorum sigara alkol vs de yok evden işe işten eve miss gibi hayat asıl bizim gibilerden olur

    1
    0 Yorumla
  • Sedalı008
    Sedalı008 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 95%
    +1 yıl

    Daha ne istiyorsun aile adamı demek ki, yalnız yaşasa da her gün arkadaş mı ağırlasa of ne değişiksiniz be

    1
    0 Yorumla
  • AilurosBastet
    AilurosBastet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Daha iyi işte aklin kalmaz eve kız mi atacak diye fjfjdj eve tek çıkınca aşırı güçlü olmuyor bi erkek ana kuzusu değilse ne var ailesiyle kalıyorsa nesi anormal

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    burası türkiye. ve insanlar aileleri ile yaşıyorlar neredeyse evlenene kadar.
    gerçekten aslında az bir kesim ayrı bir hayat yaşıyor.
    bu yüzden anormal olan ne anlamadım

    0
    0 Yorumla
  • Alpagu16
    Alpagu16 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur ben 27'yim ailemden ayrı da yaşadım Antalyada imkanım olsa eve çıkarım kendimi de yönetirim adam gibi fakat ekonomi içine etti. Neden olmasın aile yanında

    0
    0 Yorumla
  • birsenfonişairi
    birsenfonişairi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Makul kira diye bir şey kalmadı depremden sonra. şu an büyükşehirlerin tamamında en kötü kiralık ev 3500 tl. Bir erkeğin ailesiyle yaşaması onu eksik biri kılmaz.

    0
    0 Yorumla
  • __SimonDiyorKi__
    __SimonDiyorKi__ Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkes ailesiyle sorunlu değil. Kendi ayaklarının üzerinde durmak ayrı eve çıkmak değil. Anasını babasını sorun yokken neden bıraksın gitsin durduk yere?

    0
    0 Yorumla
  • riverpond
    riverpond Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Niye olmasın ya olur hatta daha bile iyidir bazı açılardan

    1
    0 Yorumla
  • laylaylomgalibaa
    laylaylomgalibaa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani bence normal niye boşuna masraf yapsin geleceği için para biriktirir

    1
    0 Yorumla
  • Walss
    Walss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Olabilir belki birikim yapiyodur belki de başka nedenleri vardır buna takilma bnce

    1
    0 Yorumla
  • sbinarar
    sbinarar Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Ne diyon sen bacim kimle oturacak ailesiyle oturacak tabi bekarsa, buyuk ihtimql aileside birakmiyordur

    0
    0 Yorumla
  • ysecaan_0
    ysecaan_0 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı.

    Ailesini sevsin iyi güzel de ailesinin de kuzusu olmasın aga. Belli bi yaşa gelip de hala anasının dizinin dibinde yaşayan erkekten olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • 1asosyal
    1asosyal Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı.

    Adam sokakta mi yaşasın gidip tek başına evmi tutsun. Ne güzel anası babası kardeşleri ile yaşıyor mis gibi aile ortamı ne var bunda.

    0
    0 Yorumla
  • enesllovet
    enesllovet Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    26 yaşına kadar eli ekmek tutan evinde sorun olmayan bı erkek evde duramaz buradan dönen tipler çok nadirdir genelde sonuç serserilik olur

    0
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Ailesine önem veriyordur ara ara ziyaretten ne olur ki kendi evimde de mis gibi yaşarım life’s friend ile

    0
    0 Yorumla
  • Anlbey
    Anlbey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Belki ayrı yaşamaya gerek duymuyordur bekar olduğu için evde görüştüğü insanlar yoktur ailesi rahattır her şey olur

    0
    0 Yorumla
  • Seyfitr
    Seyfitr Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Saçma bir soru bence. Adam ailesine destek oluyordur belki de yaşı da zaten çok değil. Kiralar zaten uçmuş belki maaşı yetmeyecek.

    0
    0 Yorumla
  • seficisleri
    seficisleri Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Neden olmasın. Neden fazla para veriyim evimi ayırarak. Ayrıca annem ütümü, yemeğimi yaparken neden onlarlada ben uğrasıyım vs

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aynı ilçede neden ailesinden ayrı eve çıkıp birde kira ödesin? Bu mallığı yapan birinden olmaz esas. Ailesinden uzakta iş bulur, işe gidip gelmesi problemdir taşınır. Aynı ilçede ayrı eve çıkmak ne?

    0
    0 Yorumla
  • Masmavi100
    Masmavi100 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 888 cevap paylaştı.

    Allah Allah neden olmasın Türk kültüründe gayet normal bu

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Ben 33 yaşımdayım, ailem ile yaşıyorum ne var ki

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    amerikamı la bura evlenmeden ayrı eve çıkan nadir trde

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öylelerinden kaç. Bildiğim bi kaç tane erkek var bu şekilde çevremde (akrabalarda dahil) çok cimri ve ailesiyle yollar yaşadığı için onlarla aynı kafada garip psikopat dar çerçeveli oluyorlar sorun olmaz diyenlerde bakma onlarda erkek bu arada sen kız sözü dinle

    0
    0 Yorumla
  • cengiz____
    cengiz____ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Evli değilse nerede yaşayacak başka? Ayrı yaşamanın mantıklı bir sebebi yok

    0
    0 Yorumla
  • Kocaaadamm
    Kocaaadamm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Bekar sa ailesiyle yaşayacak. Bundan doğal ne olabilir ki

    0
    0 Yorumla
  • WhiteeCloud
    WhiteeCloud Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Anormal bir durum yok bence. Ayrı eve çıkmanın pek bir mantığı yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizem_Tanrıçası
    Gizem_Tanrıçası Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Saçma neden yaşamasın ki! Bu ekonomide niye kira derdine düşsün

    0
    0 Yorumla
  • Furious-A
    Furious-A Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Şu devirde evli olmayıpta ailesiyle yaşayamayan varsa hayattan bezmiştir bence

    0
    0 Yorumla
  • Beyimsi
    Beyimsi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Herkes tek yaşayacak diye bir kaide yok kaldı ki ülkenin durumu ortada

    0
    0 Yorumla
  • Sciencelover
    Sciencelover Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Makul fiyatlı kira mı var TR de. İstanbul için konuşuyorum min 8 9 bin.

    0
    0 Yorumla
  • Whatıce
    Whatıce Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aaa 😳Erkek 26 yaşında olduğu için ayrı mı yaşamalı ailesinden? Evlenince ailesinden ayrı bir eve çıkmalı bence ne o öyle nerede yaşıyoruz Anne - Babanın da bize ihtiyacı var sonuçta

    1
    0 Yorumla
  • HinchAmarillo
    HinchAmarillo Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    evli olmadan erkek olarak tek yaşamak saçma bir bütünüyle düşünürsek. Kızlar hemen olayı ''sorumluluk bilinci'' olarak bakıyor da o olay öyle değil

    0
    0 Yorumla
  • Erkams7
    Erkams7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben 28 olcam halen ailemleyim niye ayrı eve çıkıp böyle bir canım yapıyım ki hayat artık çok zor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Normaldir ya ben para biriktirmek için beraber oturuyorum örneğin

    0
    0 Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı.

    Çoğu evlenmeden bı eve çıkmıyor kültürel bağ bu sekilde

    0
    0 Yorumla
  • dobrAslan
    dobrAslan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 63
    +1 yıl

    Avrupa özentisi yüzünden iyice şaşırdınız kendinizi. Aile ile yaşamanın nesi kötü? Sizin gibiler yüzünden erkekler evlenecek kız bulamıyor.

    0
    0 Yorumla
  • serkan096
    serkan096 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ayrı eve çıkmasını gerektirecek bi durum yoksa normal.

    0
    0 Yorumla
  • Resuxx
    Resuxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bu zamanda bana biri 20 bin TL versin başka eve çıkarım

    0
    0 Yorumla
  • Kokusucilek
    Kokusucilek Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence gayet normal

    1
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Anormal olan senin düşüncen bence.

    0
    0 Yorumla
  • avukatıyımm0640
    avukatıyımm0640 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl

    Niye ekstra masraf yapsın ki evlenince ayrılır

    0
    0 Yorumla
  • JackRocker
    JackRocker Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Bunun bir sürü nedeni olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Yaso9597
    Yaso9597 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 360 cevap paylaştı.

    olur yani niye olmasın.

    0
    0 Yorumla
  • Everglow
    Everglow Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmazz fksdj mesela benden olmaz dfgdfg

    0
    0 Yorumla
  • İsimsizakc
    İsimsizakc Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne lakabı var ne güzel işte aile evinde

    0
    0 Yorumla
  • Merhametli_Adam
    Merhametli_Adam Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 97%
    +1 yıl

    Seni uçurannşey neyse ondan istiyorum 😃

    0
    0 Yorumla
  • isim_soyisim26
    isim_soyisim26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur neden olmassin ki

    0
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    siz ailenizden ayrı mı yaşıyorsunuz?

    0
    0 Yorumla
  • Benchbas
    Benchbas Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    normal

    0
    0 Yorumla
  • Vault_Boy
    Vault_Boy Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Para biriktiriyorsa sıkıntı yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Niye olmasın? Saçma sapan konuşuyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Olur neden olmasın

    1
    0 Yorumla
  • sütlüçikolatammmmm
    sütlüçikolatammmmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur...

    1
    0 Yorumla
  • OzlemBabuna
    OzlemBabuna Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    neden olmasın iyi bir insansa

    1
    0 Yorumla
  • KırmızıBeber48
    KırmızıBeber48 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Anormal değil

    1
    0 Yorumla
  • ohshiit
    ohshiit Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 556 cevap paylaştı.

    olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 26 yaşında ailesi ile yaşayan erkekten olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisi olup aile evinde yaşayan 25 yaşında erkek olur mu? 18 cevap verildi
25 yaşında ailesinden harçlık alan erkek ezik midir? 14 cevap verildi
38 yaşında bekar bir erkek ailesi ile mi yaşamalı yalnız mı yaşamalı? 9 cevap verildi
25 yaşına gelip birikimi olmayan erkekle olur mu? 61 cevap verildi
31 yaşında erkek evde mi kalmış olur? 11 cevap verildi
28 yaşında hala ailesiyle yaşayan var mı? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨