Maalesef kötü anne baba daha doğrusu kötü bir aileye ortamına sahibim babam beni hiç sevmiyo anneminde sevdiğini düşünmüyorum artık ailemden bir tek ablama değer verip seviyorum ayrıca o da aynı şekilde anne ve babamı sevmiyo birde abim var onuda sevmiyoruz çünkü bizi sürekli aşağılayıcı sözler söylüyolar özellikle abim ve babam bizi çok asagiliyolar ve ana bacı küfür ediyorlar annemde onlara uyup ablamla benim üstüme geliyo bizde doğal olarak karşılık veriyoruz yeri geliyo küfür ediyoruz ama cidden karşılık verilmicek gibi değil ya bir baba kizina hiç küfür eder mi yaa ana bacı saydirir mi hem de en ağır küfürler ben hakkı mı zaten helal etmiyorum babama ve abime annemi bilemiyorum artık ama ablama hakkım helal olsun birbirimizden başka kimsemiz yok. Asıl konuya gelelim ben böyle kötü anne babaya sahibim onların benim üzerimde hakları var mı ablamla birlikte onlara karşı gelmek zorunda kalıyoruz ama dinimizde ana babaya karşı gelmek Allah'a karşı gelmek gibi yani büyük günah ama ne yapabilirim?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Az bile yapıyorsunuz dövseniz haklısınız aynı dertdeyim
Allah bize sabır versin dayanmak zor
Aynı dertdeyim elim ayağım titriyor annemin yüzünden
Yani bazen babam için diyorum ki böyle olucagina keşke hiç olmasaydı ya ben küçükken olseydi bişey olsaydı şu anda bile ölsün diye dua ediyorum beni de günaha sokuyo hakkım haram olsun çok mu zor sevgi saygı göstermek sanki kızı değil dusmanıyım. Ne yapacağız biz böyle çözümü ne bunun
Benimde hem babam hem annem yüzünden elim ayağım titriyor bir şey söyleyince hakaretleri duyunca hemen bir şey firlatasim geliyo böyle boğmak istiyorum onları kendimi tutamıyorum bagirmaktan ses tellerim agriyo
Annenle aran nasıl
Annemle aram iyi aslında sevgi gosterdi sevdi yani 19 yaşındayım markete gittiği zaman bana alip çikolata cips getirir ne istiyorsun diye sorar ya da bana şunu alirmisin yemek ismarlarmısın dediğim de alır ben annemi seviyorum aslında ama babam ve abim annemi bize karşı kışkırtıyolar annemde bizi savunmuyo 3 ü birlikte bizi eziyolar hakaret ediyorlar kızların bisey yapmiyo temizlik yapmiyolar sana yardım etmiyorlar işte onlara yemek verme diyip bize karşı dolduruyolar Ama zaten çamasir olsun asarım evi zaten temizliyorum supuruyorum annem bana bişey dediği zaman yapıyorum ablam zaten çalışıyo ona da diyorlar. Ben kendi kahvaltımı kendim hazırlıyorum zaten ablamda öyle. Annem abimin resmen hizmetçisi. Abim daha ocağı yakmayı bilmiyo annem kahvaltısını herşeyi hazirliyo zeytin peynir tabaga koyuyo tepsiyle odaya götüruyor ya da bazen çağrıyo gelip o aliyo ama ona bişey demiyolar
Özür dilerim ama tabiri caizse abin annenin ağzına s... iciyor ve annen susuyor ama ablanla sana kötü davranıyor
Evet maalesef öyle ve bunu söylediğimiz zaman ablamla bana değdiği şeyde su sizede yapıyorum ama o da küçükkendi o zamanlar 10 yaşındayım yani kahvaltıyi tabiikide sen hazirlican ama 2018 yılı liseye başladığındam beri yani 13-14 yaşımdan beri kahvaltımı kendim hazirlarim anne bana şunu yap demem hatta tatlı yaparım magnolya da çok seviyo ama yaranamayosun işte ama bundan sonra yok öyle annemle su 3 gündür yüz yüze bakmıyoruz bile konuşmuyoruz abim pizza istiyo hemen yapıyo birde abim annemin yaptığı pizzaya begenmemezlik yapıyo
Özür dilerim ama annen de tam dayaklık ya resmen abinin kölesi olmuş hıncını sizden alıyor
Valla hiç özür dileme haklısın bende ablamda öyle düşünüyoruz resme. Kölesi olmuş elimden bisey gelmiyo ama bide abim 27 yaşında yaaa 27 ve kendine yemek hazırlamaktan aciz valla annem tam dayaklık ya
Abinle baban evde yokken ablanla birlikte anneni alın karsiniza önce sakin sakin konuşun baktınız laftan anlamıyor sesini yükseltiyor sizde bağırarak küfür ederek konuşun ve yine devam ederse ablanla birlikte anneni dövün
Özelden dertleşmek ister misin
Tabi onlara saygi duymak lazim görevimiz
Ama o bana hakaret ederse nasi saygı gösteriyim o bana ana bacı sövcek bende babacim canım babam mi diyeceğim?
Ya bak onlar anne baba sen sabret onlara karşı gelme.. anne baba de geç onlar küfürde eder herseyi söylerler sabret tatlim sabret iyi olmaya bak onlarla
Olmuyo yapamıyorum hem onlar yüzünden günaha giriyorum hem de ozguvenimi kaybettim artık
Onlar konusun dursun gercekden sen sey yapma onlara iyi davranmaya devam et
Neden böyle yapıyorlar
Bilmiyorum hep aşağılayıcı sözler söylüyolar sevmiyolar ablamla beni
Ne zamandır böyleler
Ben küçükkende böyleydi ama Sadece ablama karşı bende büyüyünce ikimize birden yapmaya başladılar 2019 dan beri böyle
Nerelisin nerde yaşıyorsun
İstanbul
Konuşalmmı?
Bu nasıl aile kimse kimseyi sevmiyor 😁
Aile kavramı diye biseyde yok zaten ailem yokmus gibi hissediyorum çünkü sevmiyorlar
Peki neden böyle davranıyorlar bir sebebi olmalı
Baba tarafı yüzünden babamı ve abimi bize karşı kışkırtıyolar hep
Yaş kaçki
Ablam 25 ben 19
Çok da karşı gelme ama dengeyi sağla ses etme
Zaten bu stresle sinirle kaygıyla fazla yaşamam zaten
Deme öyle be kardeş
Gerçeği söylüyorum hergun ağlamaktan acaba bugün hangi hakaretleri duyacağım bunlar ne zaman son bulacak diye düşünmekten olucem
Okuyan maldir
Neden öyle dedin?
Çok uzun pspso
Anladım
Önlödöm pssp
Evet gunah
Ama neden yani bana düzgün davranmayacaksa sevmeyecekse neden saygı gösterip Altan alıyım anne babalık böyle bir şey değil yani
Ne kadar kotu olurlarsa olsunlar seni dunyaya getiren insanlara yaptigin her kotu davranis gunahtur
Dünya ya getir diye ben demedim ya madem çocuk yapıyorsun düzgün yetiştir sevgi goster ben hayvan değilim insanım saygıyı ve sevgiyi hak ediyorum hakareti değil ona göre davransinlar o zaman
Aman sen bildigin gibi yap istedikleri kadar kotu olsunlar sen onlara kotu davranisinda gunah yazar
Yapacak bir şey yok benimde hayattaki sınavım buymuş demek ki