Sadece dini felsefi ve ideolojik değil herhangi birşeye fanatikmisiniz?
Varsa neden var sebebi özel değilse anlatma şansınız var mı konuşmuş fikir alışverişinde bulunmuş oluruz
Sadece dini felsefi ve ideolojik değil herhangi birşeye fanatikmisiniz?
Varsa neden var sebebi özel değilse anlatma şansınız var mı konuşmuş fikir alışverişinde bulunmuş oluruz
değilim. doğru olanı analiz edecek bilgi seviyesine erişmek için 4 senemi sosyal bilimlere ve toplum bilimlerine harcadım. Türkçüyüm artık ve bunun nedeni ideolojik değil, sadece koşulları iyi analiz etme becerisi kazanmam.
bir dine mensubum yani o dinin hakikat olduğuna inanıyorum, fanatiklik nasıl olur bilmiyorum ama dinin gerektirdiği şeyleri elimden geldiğince yapmaya çalışırım
tam olarak bir ideoloji taraftarı sayılmam ama anti komünistim, serbest piyasa destekçisiyim, demokratım, silahlanma taraftarıyım
Kısmi olarak radikal İslamcı ya da milliyetçisin diyebiliriz
Görüşlerine saygı duyarım ama bende komünistim :)
:D sen radikal islam görmemişsin
bir orta doğu turu at istersen
Ben burada görüyorum hocam geçtiğimiz günlerde IŞİDçiler birini allaha karşı geldin diyerek infaz ettiler maalesef bizde kısmı Ortadoğu'nun tadına bakıyoruz Akdeniz'de 😅
bana radikal demenin farkına var işte ben demokrat adamım
Tahmini olarak söylemiştim silahlanma vs. Demenden ötürü hocam
onun islam ile alakası yok, ben insanlar korunsun diye silahlanma taraftarıyım
Evet ama aşırı silahlanma da faydalı olmaz. Bilinçli silahlanma mantıklı Şahsen benim evimde var sebebi tr şartlarında her an her şey olabileceği
aşırı silahlanmadan kasıt ne? bilinçli silahlanmadan kasıt ne?
suç kaydı bulunmayan, akli dengesi yerinde 18 yaş üstü kişilerin silahlanma hakkı olmalı
New York Demokratların eyaleti, silah edinmek zor ama suç oranı yüksek
Teksas Cumhuriyetçilerin eyaleti, silah edinmek kolay ve suç oranı düşük (silahlanma oranı da daha yüksek) sivillerin suçluları durdurduğu onlarca kayıt var
silahlanma hakkı temel bir haktır
Evet insanlar tarihi boyunca hep silahları ile yaşadı ama 18 yaş için mevcut toplum şartlarında mantıklı gelmiyor bana temel hakta olsa cahil bir topluma böylesine bir hakkı tanımak kaos doğurur diye düşünüyorum
kaos oluşmaz
kötü insanların zaten silahları var, masumların kendini koruması gerekiyor
Masumların boyun eğmesi zalimin zulmüne karşı durmaması kötü insanları silahlandırıp güçlendirdi
o yüzden insanların silahlanma hakkını elinden almamalıyız
Cevap
3Cevap
Hayır hiçbir şekilde hiçbir şeye inanma ihtiyacı hissetmiyorum
Fanatizm sadece cahil insanların siginagidir
Çok doğru
Evet fanatigim
Neye fanatiksin?
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?