Ateist kardeşlerim baksın bi, açıklayabilecekler mi acaba?

Rahman Suresi, 37. ayet;
“Gök yarılıp da, erimiş yağ gibi kıpkırmızı bir gül olduğu zaman Allah'ın varlığı için sual sormaya gerek kalmayacaktır"

Gök yarılmaktan kastı insanların uzayı inceleyecek kapasiteye ulaştığı zamandır.
Rosette Nebula ;

www.christiancyberspace.com/.../...rosette-red.jpg

15.000 santigrat derece de olan gazların kırmızı bir gül şeklinde ki haline bilim adamları bu ismi vermişler..

https://www.youtube.com/watch?v=o9Zfs-i5xIs

söylesin bir ateistcik bundan 1400 yıl önce nasıl biliniyormuş uzay?
Güncellemeler
+1 yıl
Küfür büyük.. bunu da sorgulayanlar var ise ben daha ömrü hayatım da hiç bir ateiste fikir vermeyeceğim.. çünkü sizin beyinleriniz cidden basmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
BEN SİZE PARMAĞIMLA GÖKYÜZÜNÜ GÖSTERİYORUM SİZ BENİM PARMAĞINA BAKIYORSUNUZ !
Ateist kardeşlerim baksın bi, açıklayabilecekler mi acaba?
Cevapla