AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Lan argomu ben dikkat ediyorum ya sonuçta karşıdaki beni bir prenses sanabilir ve öylece kandırabilirim 😂
ahahahha müthiş 😂😂
😂😂
O beni prenses biri sanıyooo
Sanmıyordur kız zaten öylesindir 🥳🥳
Biz prensesiz
Dikkat ederim. Erkek arkadaşlarım da dikkat ediyor hoşuma gidiyor bu
Hayır Argo Küfür vs kullanmam çok çok gerekmedikçe...
Kim olursa olsun sözlerimi seçerek konuşurum
Sadece karşı cinsle değil kendi cinsiyle bile konuşurken insan kaba olamaz tabi insan ise
Kullanılamaz. Ama kimileri böyle samimi geldiğini söylüyor.
kimseye karşı kullanmam. karşımdaki kişi kullansın da istemem aşırı rahatsız olurum
Samimiyet derecesine bağlı evet ama sürekli olması hoş değil.
Kişisine göre eğer gaddar bı kişilik varsa karşımda neden olmasın
Hemcinsim de olsa bu kelimeleri kullanmam. Kullanıyorsam sinirliyimdir karşımdakine
Muhabbete ve samimiyete göre evet tabiki kullanılabilir… kankalık bunu gerektirir 🤗
Aynı cinsimdekilerle de kullanılması hoşuma gitmez bence argo kullanılmamalı
Genelde her cinse karşı kelimelerimi düzgün kullanmaya gayret gösteriyorum.😂
bak kardeşim refleks olarak tekme attığım vardı bana şiddet uygulamıştı
Bence kullanılmalı ki daha sonra kimse şoka uğramasın 😌 sonradan şey muhabbeti dönmesin, sen böyle değildin
Ayıyım ben dikkat etmem ağzım bozuk 👀
Sen mi 😂 Burada gördüğüm en kibar en mülayim en düzgün en beyefendi ee pardon kimden bahsediyorduk unuttum 😂
Tarık Mengüç'ten söz ediyorduk en son
Şakşuka şakada şuka 😂 Şakşuka dedim acıktım.
Tarık Mengüç nasıl acıktırmış olabilir acaba
şakşuka mezedir 🥺 çok güzel bir meze hemde 🤤
Konsept değişti gastronomi konuşuyoruz 😄
ahahha 😂 açlıktan gözüm döndü 😂 ramazanda her muhabbet yemeğe çıkar😂
Hayır o elindeki pide değil tepsi, bırak çabuk onu.
ühü ühü 🥺🥺 evdeki papağanı kızarmış bıldırcın gibi gördüm 🥺 açlık bana yaramıyor
Oha papağanın mı var çok eğlenceli
Sultan papağanı 🙄 hiç eğlenceli değil eziyet😂 Kuş ama trip atıyor istediği olmayınca çığlık atıyor 😂 sesi karşı mahalleden duyulur ama tam bi Queen dir o ayrı 😂
Konuşuyor mu önemli olan o 😄
erkeği konuşuyor bu dişi 🙄 bu anca trip atsın konuşmadan böyle bir de konuşssa 😱
Bana konuşan papağan lazım kediyi deli ediyor onlar uğraşıyorlar sürekli 😄 Esasında ben baykuş beslemek istiyorum ama bizimkiler izin vermiyor.
O zaman erkek bul erkekler konuşuyor. Erkek diye dişi kakalayan çok olur dikkat et 😂 Neden izin vermiyorlarki ya çok enteresan 🤔
Nesi var baykuşun sanki...
he işte nesi var? Sevimsiz hayvan aynı sen 😂
Baykuş mu sevimsiz
Vahşi sonuçta hep kötü bakıyor korku salıyor neresi sevimli
Bence çok asil ve sevimlii
Asil o ayrı ama şey gibi düşün aslana sevimli demezsin asil hayvan 🤔 sevimli panda filan olur anca 😂
Ya baykuş da gayet sevimli bence
Gerçekte de gördüm ben hiç öyle korkutucu bakmıyor evet tehdit ediyor ama korkunç bir bakış değil.
Panda deme bana, Instagram'da yapmayı en sevdiğim şeylerden birisi Panda videoları izlemek, kendimi alamıyorum sonra. 😂
😂😂 terapi gibi pamuk gibi yumuşacık oluyorsun
Ahahahahaha aynen 😄 Böyle bi tripler bi hareketler, sürekli sıkılan ve çözüm arayan girişimler falan acayip eğlenceli hayvanlar. 😂
her hareketleri şapşik "yiaaa sılakkk" diye izliyorum 😂😂
Ağızlarını şapırdatarak bambu yiyorlar ya bayılıyorum normalde sinir olurum ama onlar yapınca çok güzel oluyor 😂😂😂
yiaaa 😂😂 https://www.instagram.com/p/Ckx3GH9tUqy/ şunu babam yese kıyamet kopardı 😂😂
Ya XMSJFKSNFJSNFNAJNDS Kafayı yiycem bu kadar sevimli bir hayvan olamaz 😄😄😄
Sahurda Türk babaları olur gibi. 😄😄
Benzetme cukk 😂😂
Dahası var eğer yaş ilerlemişse takma diş tak tuk vurur onun sesi de gelir ekstra. Öyle işitsel bir ortam. 😄
ahjadjajd akşam akşam psikolojimi bozduğun için minnettarım 😂😂
Görevimiz
hatuna da lan demem yani :D
diyenler var 😂 sevgiline de asker arkadaşı muhabbeti yapmassın yaaa 😂
aynen :D hayır bide şöyle bir sıkıntısı var . asker arkadaşın muhabbeti yapa yapa bu sefer karşında ki hatun mu erkek mi farkı kalmayacak :) iyi geceler 🙋♂️
aynen öyle, iyi geceler 🖐️
Hayır nerede kaldı centilmenlik.
centilmenlik ölmüş ölmüş 😂
Ben kaldım kardeş ben kaldım.😂
Son neslin örneği olarak müzeye koyalım 😂
bence kullanılamaz saygı olması gerek
Katılıyorum. Bencede öyle
Bence kullanılır ben lale diyom sonra oda bana demeye başlıyo
Cins farketmez herkese kullaniyorum. Nerede bir cahil grzkali gorsem sovuyorum.
Samimi arkadaşım değilse dikkat ederim sonuçta tanımıyorum
Kaba değilde argo olabilir bi cümlenin sonunda ya demem gerekiyorsa demem lazım ya
Kullanırım ama samimi olduklarıma az maçoluktan bişey olmaz hohoyt 🤓
Nasıl daha rahat hissediliyorsa o şekilde konuşulabilir
Sinirli olmadığım sürece kullanmıyorum bence hoş değil
kendisi benle nasil konusuyorsa on aayak uydururum
On ayak uydurmak zor olmaz mı ya 9 ayak uydur sen 😂
on ayağin olmasaydi da zorlanmasaydim 😛
Napayım keseyim mi şimdi 😂
yok ya sen çogaltirsin onlari 40 a doğru 😂
o nasıl oluyor🤔 kırk ayak mı diyorsun bana 🤨
yok canimmmm estağfurullah 😂
hele hele pisliğe bah hele 😂 sana estağfurullah 😏
yaaa hemende anladin ama sen yaaaa 😂😂
Çok uğraşıyon benlen ağlicam 🥺 akan burnumuda üzerine silerim ona göre peçete pahalı alamıyok 🥺
hele tehditlere gel helee 😂 sumüklüye cıkmaz mi simdi senin adın 😂😂 valla torti bitek sen dayanabiliyorsun bana kimseyle ugrasamiyorum 😂
tehdit değil olacak olan o 😂😂 yok yahu ben kimseye dayanamam valla sadece uğraşmayı seviyorum ondan anlayanda pek yok 😂😂
olacak olan adının sümüklüye çıkmasi 😂 bende uğraşmaya bayilirim dayanabilen pek yok 😂
İnsanlar adımı besmeleyle anıyor ama sen bilirsin 😂😂
bana yanliş yaparsan salya sumuk aglatirim asil sen bilirsin 😂
1 var 1 yok ederim seni 🙄 kaşımı kaldırırsam görürsün 🤨
kaşıni kaldirisan ilk sen görürsün sonra bizde seni goruruz 😛
İlk esprin mi? 🤔😂
kaşlarina ilk 😂
Lütfen son olsun 😂Dün kaşları bitişik foto koymuştum kaçırdın çok yahşi olmuştum 🤣
yapma ya selfi cekip buraya attigini bilmiyordum. boyle seylersen niye hic bahsetmiyorsun 😛😂 bidahaki fotonu ne zaman koyuyorsun kaşlarini görmem lazim 😂😂
Alem bana heyran 😂🤣 Alnımda aşiret izi var ama kaşlarım kalın ve bitişik diye görünmüyor 🥺🥺
ben sana kurban olcak devami dimi onun😂 ozaman aşiret izini nasil yaptilar o kaşlara rağmen 😂
ahahaah tamam kaşlarım çok güzel kurban olmak istemeni anlıyorum ama yazık sana 😂 bebekkken yaptılar bebekken 🤨 o zaman kaşlarım bu kadar değildi 😂😂
kaşına gözüne 10 tane adam ölür be aşiret kızı 😂
dom dom kurşunu diye şarkı bestelendi bu ülkede 😂
sebebi belli oldu o şarkinin 😂
tabiki 😎
kabullendon iyice 😂
Kurşun dökerim sana 😂😂
uyumazmisin vampir 😂
keyfime sorup sana dönüş yapıcam 😂
ben o saatte harman olmuşum güzelim 😂
Sen uykusuz kalmışsın belli 😂 git uyu
uyudum uyandım tekrardan uyuyom simdi yeter 😂 gunluk dozumu aldim ben senden
aynen tıpış 😂😂
Evet iki taraflada ama daha çok hem cinsimle öyle
Kullanmamayı tercih ederim, kim olursa olsun.
Ben Kullanıyorum Ama Bazen Sık Sık Değil
Yani elimde değil lan, olm felan alışmışım
Hayır kullanılmaz
Hayır gerekmedikçe kullanmam
Kullanılabilir ama bence kullanılmasa daha iyi
Kaba argo kelimeler sadece yatakta güzel.
Yerine göre samimiyete bağlı ortamına göre
Kesinlikle dikkat ederim
Hemcinsimle de kullanmam
Argo kelimeler kullanmaktan hoşlanmıyorum
Cinsiyet değil samimiyete bağlı
Bence hayır yaa herzamn düzgün çizgisini asmamali
Samimiysem eğer kullanırım.
Kullanırım neysem oyum
Karşıdaki kişiye göre nabza göre şerbet verilir...
Bence hoş değil hem cinslerimle vile kullanmam
Kimseye karşı kullanmamak gerekir
Hemcinsimle de kullanmam.
Hemcinsime de kullanmam. teşekkür.
Hayır kullanılmamalı aradaki saygıyı bozar
Hemcinsime de kullanmam ki kaldı ki karşı cins...
Karşımdaki kişi ile olan samimiyetime göre değişir
Soğumama neden olur...
Herkese aynı saygıyı gösteririm
Yakınımsa oluyo bazen
ne kadar samimi olduguma baglı
Kullanırım tabi çok yakınımsq
Samimiyete göre değişir
Kaba, argo tarzda konuşan biri değilim.
Kullanılmaz itici olur
Hayır kullanmam