Kız kardeşi olanlara aşıri özeniyorum, bu durum değişir mi?

Evet işin garibi benimde var. Lise sona giden bi kız kardeşim. Ama maalesef benim ablam degil diyor insanlara. Geçen odasında makas vardi onu kullandım bağırdı, annemde normal ablan o senin dedi "değil" diyor odama sokmayın diyor (kendi giriyor ) böyle bakıyorum arkadaslarıma kiz kardesiyle geziyorlar birbirlerinin arkasında duruyorlar. Hiç unutmuyorum tacize uğradigimda kız kardeşime gelir misin karakola dedim yalnızdım gelmemişti. Yani unutamıyorum bunları sevgim azalıyor. Tamam daha 17 18 yaşlarinda ama farkina varması gerekmez mi? Hele ağzındaki bana karşı küfürleri anlatamam. Ben açıktan okuyorum üniversitemi, gelmişbana senin gibi boş boş yatmıyorum diyor. (Liseden bahsediyor) hayret ediyorum. Giyim tarzı çok acik ben eleştirmiyorum kapalı giyiniyorum diye köylü dediği de oldu. Bu çocugu dayakra duzeltmedi. iyi niyette. Erkek arkadaşım ben kardeşini kız kardeşimle muhattap etmem dedi, bizimki alkolde iciyo bu yasta her bku var cunku.
Kız kardeşi olanlara aşıri özeniyorum, bu durum değişir mi?
Cevapla