Merhabalar
size kısaca hikayemi anlatmak isterim. Ben 2 yıl önce boşandım. Eşimle çok küçük yaşta evlendim ve bir zaman sonra olmadı. Yollarımı ayırmak istedim annem zorluk çıkardı. Ayrı eve çıktım kabul etmedi. Şimdi tekrar onunla yaşıyorum. Evet benimde hatalarım vardır. Ama bana ağza alınmayacak şeyler söylüyor. 2 yıl oldu biz hala her hafta kavga ediyoruz. Bana sürekli beddua ediyor yok çocuklarım zekasız doğsun. Bundan sonraki evliliğimde mutlu olmayayım diye. Beni görünüşümle vurmaya çalışıyor. Evden çıkamıyorum çünkü maddiyat olarak beni zor duruma soktular. Annem neden bunu yapıyor aklım almıyor. Kahr oluyorum her gün. Haklı değil ama nebilim anne diye bedduası kabul olur diye çok korkuyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer