Kadınların çalışması hakkında ne düşünüyorsunuz?

İsterseniz gizli olarak cevaplayın çünkü samimi cevaplar bekliyorum.

Çalışan kadınlar ile mutlu bir yuva kurmak mümkün değil diye düşünüyorum.

Bir süre sonra erkek rolüne bürünüyorlar.

Tahammülsüz bir hal alıyorlar.

Eşine güvensen iş ortamına vs. güvenemezsin.

En ufak bir şeyde sepetler, ayaklarımın üzerinde duruyorum yargısı nedeniyle öyle değil mi?
Çalışmalı
Çalışmamalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadınların çalışması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla