ben 19 yaşındayım sorunum en sıkı 3 arkadaşım bunların hepsini ortaokuldan beri tanırım ve geçen seneye kadar hiçbir sıkıntımız yoktu can can kardeştik geçen sene 3 ü üniversiteye başladı beni arayıp sormadılar bende aramadım işin gerci ama ailevi ve sağlık sorunlarım vardı biliyorum eminim ki onlar benden kat kat mutlular konuşmadık işte 3-4 ay yazım bugun ücünede neden aramıyorsunuz dedim ee sen aramadın biz neden arayalım sonra zaman geçti bunlar 3 kişi bana haber vermeden dışarlara çıkmaya gezmeye tozmaya başadılar hiçbir şey yokken bak üstelik 3 ü farklı üniversitede okuyor bende duydum bunların dışarlara çıktıklarını dedim neden bana haber vermiyorsnuz dediler senleyken enerjim düşüyor zaten uzun zamandır bunu söylüyordum ama ortada böyle bir şey yok kendileri uyduruyor sanki 3 ü anlaşmız tek ağızdan konuşuyorlar sanki bunların arakasından işler cevirmişim neden böyle olmuş olabilir
En yakın arkadaşlarımla eskisi gibi değiliz, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
KONUYU YANLIŞ SEÇTİM
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Arada oluyor öyle şeyler Her insan anlaşmak zorunda değil
Sıkma canını ya düzelir her şey
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!