En yakın arkadaşlarımla eskisi gibi değiliz, ne yapmalıyım?

ben 19 yaşındayım sorunum en sıkı 3 arkadaşım bunların hepsini ortaokuldan beri tanırım ve geçen seneye kadar hiçbir sıkıntımız yoktu can can kardeştik geçen sene 3 ü üniversiteye başladı beni arayıp sormadılar bende aramadım işin gerci ama ailevi ve sağlık sorunlarım vardı biliyorum eminim ki onlar benden kat kat mutlular konuşmadık işte 3-4 ay yazım bugun ücünede neden aramıyorsunuz dedim ee sen aramadın biz neden arayalım sonra zaman geçti bunlar 3 kişi bana haber vermeden dışarlara çıkmaya gezmeye tozmaya başadılar hiçbir şey yokken bak üstelik 3 ü farklı üniversitede okuyor bende duydum bunların dışarlara çıktıklarını dedim neden bana haber vermiyorsnuz dediler senleyken enerjim düşüyor zaten uzun zamandır bunu söylüyordum ama ortada böyle bir şey yok kendileri uyduruyor sanki 3 ü anlaşmız tek ağızdan konuşuyorlar sanki bunların arakasından işler cevirmişim neden böyle olmuş olabilir

Güncellemeler
+1 yıl
KONUYU YANLIŞ SEÇTİM
En yakın arkadaşlarımla eskisi gibi değiliz, ne yapmalıyım?
Cevapla