En yakın arkadaşlarımla artık eskisi gibi değiliz?

Merhaba 9. sınıfta 2 kişiyle arkadas olmustum.. Başlarda yanlarına ara sıra gidiyordum ama zamanla artık onların bir parçası olmuştum.. Onlara o kadar bağlıydımki ilk defa kendimi bi gruba ait hissetmiştim her zaman buluşur birbirimizin evine yatıya kalır aynı tabaktan sudan geçinirdik. hatta çevremizdeki herkes ayrılmaz 3lü falan diyordu bize. böyle böyle aradan 3 sene geçti okulun son zamanları ikiside aşırı değişmişti. evet bende değişmiştim ama kötü yönde değil. beni artık umursamıyormuş gibi davranmaya başladılar ilk başlarda konuşurum hallederiz demiştim. Bir gun onlara beni sanki dışlıyorsunuz dememe rağmen aradan 1 2 ay sonra tekrar aynı şeyi yapmaya başladılar hemde daha fazla. onlara kırıldığımi belli ettim hatta bir süre onlardan uzaklaştım ama yine aynı davrandılar.. en sonunda yaz tatili geldi onlarla uzun süre konuşmamayı ve buluşmamaya karar verdim hic yazmadim bile belki beni fark ederler diye ama baktim yine hersey ayni artik cidden onlardan sogumustum ama kusmekte istemiyorum her animda onlar var galerim bile onlarla. dolu kafam cok karisik ne yapamam gerek?

En yakın arkadaşlarımla artık eskisi gibi değiliz?
Cevapla