Şahsi fikrim bir çok türk kızının ego denilen kavramı açmışlar kendilerini insandan daha üstün bir varlık olarak görmeye başlamışsın ötanazi olgusu tamamlanmış sanırım bizim millet için bunların böyle olmasının nedeni ise şahsi fikrim aceyip abazan türk erkekleri nefes alan her kızına resmen köpek oluyorlar sonra bu kadar talep ve ilgi alakadan sonra türk kızları kendilerini farklı üstün bir varlık olarak görmeye başlıyor benim teorim bu şekilde ya sizin düşünceleriniz nedir bu konu hakkında
Sizi reddeden veya mesajlarınıza cevap vermeyen insanları egoist buluyosanız bunda haksızsınız siz nasıl o kızı beğenip yazmaya karar veriyorsanız karşıdakinin de beğenme veya beğenmeme ihtimalini göze almanız lazım. Dediğiniz egoistlik sizi küçümseme tarzı bir şey ise onda haklısınız. Beğenmese bile kimse kimseyi küçümseyemez
Benim bahsettiğim olay kendini üstte görerek konuşma tarzlarına ve davranışlarına sahip olmaları, zaten o kişiler ile iletişim kurmadan bu tanıyı koyamazsin
Ben genç bir bireyim sen yaşlı bir bireysin okuma yazman veya okuduğunu anladığını düşünmüyorum herhangibi bir vasfin olduğunu düşünmüyorum boş kaos arıyorsun sadece gidip millete satasayim zaten yaşıma hürmet gösterirler bir şeyler demezler diye düşünüyorsun sanırım öyle olmaz o işler macera arama kendine
Yoo, tersine, sizin gibi vasıfsız, kadın düşmanı sığırlardan aldığım tepkiler de hoşuma gidiyor. "Kızların egosu bilömemne" ne kadar ortalama, sıradan, vasat bir söylem. Beceremiyosunuz bibok, sonra ağlayıp duruypr ve kafonlaro suçluyorsunuz
Keşke yazmayı öğrensen öncelikle ama yaş geçmiş artık bu zamana kadar becerememissin tek derdin boş hakaterler sallayacak kavga etmeye çalışan yaşlı bireysin gözümde pek ciddiye alınacak birisi değilsin hayatında bir kadınla iletişimin dair olduğunu sanmıyorum, aklınca burada femist ayaklarına oynuyorsun ekmek çıkmaz diyorum tabi kendi tercihin yinede ve tekrardan hatırlatıyorum aynı kuşakta değiliz aynı yaş aralığında insanlar ile iletişim kurmuyoruz seninle , ben kadın düşmanı ithaminda buluşsun ben kadın düşmanı değilim fakat sen hem cinsine karşı savaş açmışsin umarım her şey belki bir kızın ilgisinin çekerim diye değildir eğer böyleyse gerçekten çok üzücü..
Tekrar belirttiğim gibi 40 yaşlarında senin kuşağında olan insanlar ile iletişim kurmuyorum , şahsi fikrim sadece kendini rezil ediyorsun sadece saldırmak odaklı saçma sapan kendi çapında boş konuşursun istediğin kadar genç erkeklere düşman ol kimsenin umrunda değilsin tabi kendini küçük düşürmeyede devam edebilirsin tamamen senin tercihin iletişim kurulması hak etmeyen bir bireysin aynı sosyal medya platformunda bulunduğum için kendimi sorguladım umarım türün azalarak yol olma yolundadır sen gibi kişilerin olduğunu bilmek ürkütücü
Ne kullanıyorsun bilmiyorum ama herhangibi bir konuda iyi olduğunu düşünmüyorum, birisi rezil ettiysen o kişi kendinsin yaşına hürmet duyuyorum alttan alıyorum hala saldırmaya devem etmesen mi artık
27 yaşına gelmişsin ne bir şey anlatabiliyorsun ne okuduğun şey hakkında doğru düzgün bir düşüncen oluşmuş amaç hoşuna gitmeyen yazı hakkında sadece karşı tarafa saldırmak , yazının tamamını dair okuduğunu düşünmüyorum başlığa bakmış sallamaya gelmesi birisi daha