Türk Kızların Egosunu Nasıl Buluyorsunuz?

Şahsi fikrim bir çok türk kızının ego denilen kavramı açmışlar kendilerini insandan daha üstün bir varlık olarak görmeye başlamışsın ötanazi olgusu tamamlanmış sanırım bizim millet için bunların böyle olmasının nedeni ise şahsi fikrim aceyip abazan türk erkekleri nefes alan her kızına resmen köpek oluyorlar sonra bu kadar talep ve ilgi alakadan sonra türk kızları kendilerini farklı üstün bir varlık olarak görmeye başlıyor benim teorim bu şekilde ya sizin düşünceleriniz nedir bu konu hakkında
Türk Kızların Egosunu Nasıl Buluyorsunuz?
Türk Kızların Egosunu Nasıl Buluyorsunuz?
Cevapla